Skip to main content

ΕΡΤ: Εξώδικο στον Μητσοτάκη, λογοκρισία, παιδιά και παραπαίδια

Φωτεινή Λαμπρίδη

Μπαρουτοκαπνισμένο πεδίο συνεχίζει να είναι η πολύπαθη ΕΡΤ, σύμφωνα με τα λεγόμενα των ίδιων των εργαζομένων. Το εξώδικο της ΠΟΣΠΕΡΤ στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, είναι η κορυφή του παγόβουνου, στους πρόποδες του οποίου υπάρχουν καταγγελίες από δημοσιογράφους και εκπροσώπους συλλογικοτήτων και επαγγελματικών ομάδων, για αναξιοκρατία, χειραγώγηση και ασφυκτικό έλεγχο του περιεχομένου υπέρ της κυβέρνησης. Την ίδια στιγμή, εκατοντάδες εργαζόμενοι της ΕΡΤ, συνεχίζουν να διεκδικούν δεδουλευμένα που τους οφείλει η Δημόσια Ραδιοτηλεόραση, από την Περίοδο συγκυβέρνησης Σαμαρά - Βενιζέλου και δηλώνουν στο tvxs.gr εξαντλημένοι από την επταετή δικαστική διαμάχη.

ΠΟΣΠΕΡΤ προς Μητσοτάκη: Καταστρατηγείτε νόμους και δικαιώματα

Η ΠΟΣΠΕΡΤ με το  εξώδικο που έστειλε στον πρωθυπουργό, καταγγέλλει πως ο επιδιωκόμενος Επιχειρησιακός Σχεδιασμός, γίνεται με παράνομες διαδικασίες αφού δεν έχουν προηγηθεί οι απαραίτητες σύμφωνα με τον ελληνικό και ευρωπαϊκό νόμο διαβουλεύσεις. Τονίζει επίσης ότι «Με αυτόν τον αυθαίρετα δομημένο δήθεν «Επιχειρησιακό Σχεδιασμό» η δημόσια ραδιοτηλεόραση θα παραδοθεί στις νεοφιλελεύθερες ορέξεις της αγοράς που καραδοκεί  να μπήξει τα νύχια  της  στην  σάρκα της,  είτε  με   «συνέργειες», είτε με  «αναθέσεις», είτε με «εργολαβίες». Ένας «Επιχειρησιακός Σχεδιασμός» που θα οδηγήσει την ΕΡΤ στην επιδιωκόμενη από τη διοίκηση ανήκεστη στρατηγική ήττα όπου ολοκληρωτικά απαξιωμένη θα γίνει αναπόφευκτα ο «ακόλουθος» της Digea και του λοιπού πανίσχυρου μιντιακού κατεστημένου

Η ΠΟΣΠΕΡΤ τονίζει ότι δεν αποδέχεται τον στρατηγικό σχεδιασμό και τα  επιχειρησιακά «οράματα» μιας αυταρχικής διοίκησης που θέλει εξαρτημένη την ΕΡΤ και υπόδουλη του συστήματος και τα οποία θα είναι ένας εφιάλτης για τους εργαζόμενους που μοχθούν και αγωνίζονται καθημερινά για την ανάπτυξη και την πρόοδο της ΕΡΤ, αλλά και μια απογοήτευση για την κοινωνία, που διψά για αντικειμενική και έγκυρη ενημέρωση.

«Δεν αποδεχόμαστε, την υποβάθμιση εκ μέρους της διοίκησης του πραγματικού ρόλου - στόχου της ΕΡΤ όπως περιγράφεται στον ιδρυτικό της νόμο και στο Σύνταγμα, και ο οποίος  πρέπει να είναι καθαρά «πολιτο-κεντρικός» και όχι «πελατο- κεντρικός», όπως χαρακτηριστικά  αναφέρεται στον νέο στρατηγικό-επιχειρησιακό σχεδιασμό, γεγονός που θα την μεταμορφώσει  στην καλύτερη περίπτωση σε ένα ραδιοτηλεοπτικό  υβρίδιο  των  ιδιωτικών  ΜΜΕ και πρόσφορο πεδίο εξυπηρέτησης ιδιωτικών και πολιτικών συμφερόντων.» γράφει μεταξύ άλλων το εξώδικο.

Χρεωστούμενα από την κυβέρνηση Σαμαρά - Βενιζέλου

Εφτά μήνες πριν πέσει το μαύρο στην ΕΡΤ, έπαψαν να λαμβάνουν τεχνικοί και δημοσιογράφοι τα οφειλόμενα από την εργασία τους Κυριακές τις νυχτερινές βάρδιες και τις αργίες. «Μετά έβαλαν λουκέτο και τα χρήματα αυτά, ακόμα να τα πάρουμε» λέει στο tvxs.gr εργαζόμενος της ΕΡΤ που δηλώνει εξαντλημένος από την δικαστική περιπέτεια όπως και εκατοντάδες συνάδελφοι του.


«Η ΕΡΤ είναι ανοιχτή 24 ώρες, 7 μέρες την εβδομάδα. Δεν γίνεται να μην δουλέψεις Κυριακή. Εκτός αν είσαι διοικητικός της υπάλληλος» προσθέτει.

Γιατί όμως η κυβέρνηση μέσω του Υπ. Οικονομικών στο οποίο ανήκε τότε η ΕΡΤ, έπαψε ξαφνικά τον Νοέμβρη του ΄12 να πληρώνει τα οφειλόμενα; Μετά από χρόνια, οι εργαζόμενοι ανακάλυψαν, κάτι που για ανώτερα στελέχη της διοίκησης ήταν κοινό μυστικό. Η κυβέρνηση Σαμαρά - Βενιζέλου, είχε ξεπεράσει το πλαφόν του κονδυλίου που έχει δυνατότητα μια ΔΕΚΟ να δίνει για υπερωρίες σε εργαζομένους, πριν κλείσει το έτος, επομένως έκλεισε απότομα την στρόφιγγα, αφήνοντας απλήρωτους δημοσιογράφους και τεχνικούς. «Ήταν τα πρώτα δείγματα, της απαξίωσης της ΕΡΤ» λέει ο εργαζόμενος.

Ήρθε το 2013, άλλαξε η διοίκηση, αλλά οι εργαζόμενοι συνέχισαν να μην αμείβονται για τις υπερωρίες. «Η απάντηση που μας δόθηκε, είναι ότι η νέα διοίκηση δεν πήρε προέγκριση από τα αρμόδια όργανα του κράτους για να δώσει υπερωρίες. Δεν αιτήθηκε καν. Για ποιο λόγο; Λένε οι ιθύνοντες στην ΕΡΤ ότι την έστειλε αλλά σε λάθος υπηρεσίες. Υπήρχε ένα κομφούζιο σχετικά με ποια υπηρεσία  έπρεπε να τους δώσει προέγκριση. Μιλάμε για  πρωτοφανές μπάχαλο.»

Στην ΕΡΤ έπεσε το μαύρο και οι λίγοι εργαζόμενοι που διεκδίκησαν δικαστικά εντός διετίας τα οφειλόμενα, τα πήραν. Οι περισσότεροι που καθυστέρησαν, τα διεκδικούν ακόμα. «Ούτε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ μας βοήθησε. Στις τρεις ερωτήσεις που έγιναν στη βουλή, δεν απάντησε ο αρμόδιος υπουργός Ευκλ. Τσακαλώτος».

Ο εργαζόμενος βάζει κι άλλη μια διάσταση του θέματος: «Εφόσον με έβαζαν να δουλεύω Κυριακές και δεν με πλήρωναν, είναι αθέμιτος ανταγωνισμός εις βάρος των ιδιωτικών καναλιών. Επίσης όπως αντιλαμβάνεστε, εφόσον δεν κατεβλήθησαν αυτές οι πληρωμές, δεν κατεβλήθησαν και οι ανάλογες εισφορές στο ΙΚΑ. Έχουμε κουραστεί, αλλά θα τα διεκδικήσουμε μέχρι τέλους»

Φίμωση και αναξιοκρατία

Όταν ο δικηγόρος Θανάσης Καμπαγιάννης στα τέλη Μαΐου, από εκπομπή της ΕΡΤ εκτίμησε ότι η συγκεκριμένη πρόσκληση του  έγινε επειδή αναγκάστηκε να μιλήσει με τον διευθυντή της ΕΡΤ και να απειλήσει με εξώδικο για τον αποκλεισμό της πλευράς του πελάτη του Δημάκη από το δελτίο ειδήσεων του καναλιού, δεν έπεσαν πολλοί από τα σύννεφα. Είχαν προηγηθεί καταγγελίες συνδικαλιστών και επαγγελματιών όπως εκείνη της Ομοσπονδίας των Νοσοκομειακών γιατρών ΟΕΓΝΕ.

Στις αρχές Απριλίου η ΟΕΓΝΕ, κατήγγειλε την ΕΡΤ ότι αποσιώπησε συνέντευξη Τύπου των νοσοκομειακών γιατρών.  «Κόβεται” ό,τι δεν ταιριάζει στο κυβερνητικό αφήγημα για τη δημόσια Υγεία». Συγκεκριμένα στην ανακοίνωση αναφέρουν μεταξύ άλλων: «Σε «καραντίνα» έχει μπει η ειδησεογραφία στην ΕΡΤ και παρουσιάζει βαριά συμπτώματα «δύσπνοιας». Η ενημέρωση βρίσκεται σε κατ’ οίκον περιορισμό και ελέγχεται εξονυχιστικά, ώστε να ταιριάζει με το κυβερνητικό αφήγημα για τα μέτρα που λαμβάνονται για τον κορωνοϊό.»

Καταγγελίες για μονοδιάστατη ενημέρωση έγιναν όμως και από τους εργαζόμενους της ΕΡΤ 3 που μίλησαν για «... ενημέρωση που καθορίζεται από την ατζέντα των "υπεύθυνων' κάθε μέρα στις 18.00 και τη φίμωση κάθε διαφορετικής φωνής και κριτικής που παρουσιάζονται μόνο για ελάχιστα δευτερόλεπτα για να υπάρχει κάποιο άλλοθι».

Τα περιστατικά δεν έχουν τέλος. Είδαμε να κόβεται στον αέρα εκπαιδευτικός που μίλησε ενάντια στις κάμερες στις σχολικές αίθουσες, δημοσιογράφοι που είχαν αντιρρήσεις με την πολιτική της κυβέρνησης. Η όχι αριστερή Όλγα Τρέμη, όταν έγινε κριτική απέναντι στην κυβέρνηση, εξαφανίστηκε από την οθόνη.



Δεν θα ξεχάσουμε επίσης την ΕΡΤ και τα φιλοκυβερνητικά μέσα να λένε πως ήταν ψευδής η είδηση ότι η ΕΡΤ απέσυρε την συμμετοχή της από την ταινία του Γιώργου Αυγερόπουλου «κόβοντας» τον ουσιαστικά, για να διαψευστούν από τον ίδιο τον δημοσιογράφο λίγο αργότερα.


Νωρίτερα βέβαια, τον Οκτώβριο του 2019, αντιδράσεις έχει προκαλέσει η ενέργεια της ΕΡΤ να μην μεταδώσει το ντοκιμαντέρ "Ικαριώτες πρόσφυγες στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο", για τους πρόσφυγες από την Ικαρία κατά την περίοδο του δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, που βρέθηκαν στη Συρία. Αντίθετα, δύο μέρες νωρίτερα, η ΕΡΤ πρόβαλε το ντοκιμαντέρ «Μπρούνο και Τζίνα», που αποτελεί καταγραφή της ζωής του «ορκισμένου φασίστα» γιου του Μπενίτο Μουσολίνι.

Πηγή:

https://tvxs.gr/news/ellada/ert-eksodiko-ston-mitsotaki-logokrisia-paidia-kai-parapaidia



Comments

Popular posts from this blog

Zionists pushed Trump into the war with Iran but this was not the primary reason for this catastrophic decision

by system failure     It is widely reported by various analysts that Trump's catastrophic decision to start a war with Iran, came as a result of the pressure from Netanyahu regime and the Zionist lobby in US. While we can't ignore the strong influence of the Zionist factor on Trump and its significant role on dragging him into such a catastrophe, this was probably not the primary reason for the latest US-Iran war.  One has to look first at Venezuela and the unprecedented and rather bizarre operation there to remove Nicolas Maduro from power, in order to understand the deeper reasoning behind such a risky decision by Trump against Iran. The uniqueness of the operation in Venezuela by the US imperialist beast, has to do not only with the blatant violation of international law with almost zero pretexts, but also with the fact that the rest of the Maduro administration was left untouched and permitted to remain in power. This shows that the primary goal of this operation was ...

Israel CAUGHT Spying On Trump & HERE’S WHY!

The Jimmy Dore Show   What does Donald Trump do to stop Netanyahu, or punish Netanyahu, after he openly defies him and after Donald Trump knows that Israel's intelligence services are spying on him? It appears that he has done nothing.  

It's official: Iran won the war, and the US lost - This is how

Geopolitical Economy Report  The US government has signed an agreement to end its war on Iran. It is now widely admitted that Washington lost, and Tehran won. Ben Norton explains why Donald Trump failed, and how this has massive geopolitical implications for the Global South.

Trump CAVES On Uranium & Ballistic Missiles!

The Jimmy Dore Show   Jimmy Dore and Glenn Greenwald argue that President Trump is engaging in a stark retreat from earlier hardline positions on Iran by signaling acceptance of both Iranian uranium enrichment for civilian energy purposes and allowing Iran to possess conventional ballistic missiles. The two contend that these comments amount to major concessions, with Jimmy describing them as “another big win for Iran” and evidence that the administration has abandoned key objectives it previously promoted. Greenwald cites the Nuclear Non-Proliferation Treaty, arguing that Iran has the same right as other signatory nations to enrich uranium for peaceful purposes and notes that previous agreements imposed unusually strict inspections on Iran’s program. The segment emphasizes Trump’s remarks that “it’s a little bit unfair for them not to have some” ballistic missiles and that restrictions on civilian nuclear energy require “a little common sense.” 

‘SHEER EVIL’: MASS PANIC As Israel BOMBS HOSPITAL & RESORT, ‘FLATTENS’ BEIRUT!!

Secular Talk    

IRAN WAR: How Israel HIJACKED Trump & Lost the Middle East

Double Down News  

Προβλέψεις ...

GR elections Update (15/9): Αναθεωρημένες προβλέψεις (μετά το δεύτερο debate): ΣΥΡΙΖΑ 28-30% ΛΑΕ + ΣΧΕΔΙΟ Β' κ.λ.π. 20-23% ΝΔ 11-13% ΧΑ 6-8% ΚΚΕ 5-5,5% ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 2,5-3% ΠΟΤΑΜΙ 2,5-3,5% ΠΑΣΟΚ + ΔΗΜΑΡ 3-4% ΑΝΕΛ 2,5-3,5% Update (11/9): Αναθεωρημένες προβλέψεις (μετά το πρώτο debate): ΣΥΡΙΖΑ 25-28% ΛΑΕ + ΣΧΕΔΙΟ Β' κ.λ.π. 20-23% ΝΔ 11-13% ΧΑ 6-8% ΚΚΕ 5-5,5% ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 3,5-4% ΠΟΤΑΜΙ 2,5-3,5% ΠΑΣΟΚ + ΔΗΜΑΡ 3-4% ΑΝΕΛ 2,5-3,5% Update (04/9): Αναθεωρημένες προβλέψεις: ΣΥΡΙΖΑ 23-25% ΛΑΕ + ΣΧΕΔΙΟ Β' κ.λ.π. 20-23% ΝΔ 12-15% ΧΑ 6-8% ΚΚΕ 5-5,5% ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 3,5-4% ΠΟΤΑΜΙ 2,5-3,5% ΠΑΣΟΚ 3-4% ΑΝΕΛ 2,5-3,5% Update (29/8): Αναθεωρημένες προβλέψεις: ΣΥΡΙΖΑ 23-25% ΛΑΕ + ΣΧΕΔΙΟ Β' κ.λ.π. 20-23% ΝΔ 12-15% ΧΑ 6-8% ΚΚΕ 5-5,5% ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 4-4,5% ΠΟΤΑΜΙ 4-4,5% ΠΑΣΟΚ 3-4% ΑΝΕΛ 2,5-3,5% Update : Αναθεωρημένες προβλέψεις: ΣΥΡΙΖΑ 26-27% ...

Iranian Professor Vali Nasr Reveals the TRUTH of Iran War

Cyrus Janssen  Professor Vali Nasr is one of the world’s leading experts on Iran, the Middle East, and U.S. foreign policy. In this exclusive interview, Nasr explains why the recent conflict may have strengthened Iran rather than weakened it, what Washington continues to misunderstand about Tehran, and whether the region has entered a new geopolitical era. They discuss Iran’s nuclear ambitions, the country’s relationship with China, America’s changing position in the world, and why 2026 could become a turning point for the Middle East.   

How Western societies lost their faith in Vision

Why people don't rise up massively today? Why there are no real revolutions? How we tolerate all things that have been imposed to us? These questions come up in people's minds more and more often today in Greece and abroad, due to the economic crisis. Some theories are circulated as an answer, among these, explanations which include, for example, the psychosynthesis of modern Greeks, but the truth is that there is something more fundamental behind this passive behaviour and concerns not only Greece, but the entire Western world. by system failure Prior to the beginning of the 20th century, Friedrich Nietzsche declares God's death and Western world will put all its hopes in science. Laplace's Determinism leads to the almighty man, who through science, can find all the answers for the world. Technology, which naturally comes from scientific discoveries, promises prosperity and a better life for the majority. Science becomes the central "pylon...

Israeli Military Analyst: IDF "Lost & D*ing In Great Numbers" in Lebanon

Katie Halper   Haim Bresheeth Zabner, ex Israeli military analyst explains why Hezbollah is so superior to the IDF. He says, "the IDF are lost and dying in great numbers in Lebanon. He also notes that Hezbollah are "amazing fighters". Haim Bresheeth Zabnner was Professor of Media and Cultural Studies at University of East London and then a Professorial Research Associate at the School of Oriental and African Studies (SOAS).He is Filmmaker, photographer, film studies scholar, and historian. His films include “A State of Danger,” a documentary on the first Palestinian Intifada. His books include "An Army Like No Other: How the Israel Defense Force Made a Nation."    Haim is the son of two Holocaust survivors and was raised in Israel. He is a member of Holocaust survivors and Descendents Against the Genocide and a founding member of Jewish Network for Palestine. On November 4, Haim was arrested over a speech he gave at a pro Palestine demonstration outside the res...