Skip to main content

Ένα μεγάλο μπράβο και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους εργαζόμενους της ΕΡΤ

του system failure

Οφείλουμε ένα μεγάλο μπράβο στους εργαζόμενους της ΕΡΤ, που για 5 ολόκληρους μήνες κατάφεραν να εκπέμπουν από το ραδιομέγαρο της ΕΡΤ, παράγοντας ουσιαστικό έργο και παρέχοντας ουσιαστική, πραγματικά ανεξάρτητη πληροφόρηση, κυρίως για τρεις βασικούς λόγους:

1ον : γιατί με τη στάση τους κατέδειξαν από την πρώτη στιγμή την παράνομη πράξη της κυβέρνησης ενάντια στην δημόσια ραδιοτηλεόραση και δεν την νομιμοποίησαν.

2ον: γιατί απέδειξαν ότι η αυτοδιαχείριση είναι εφικτή, καθώς λειτούργησαν για 5 ολόκληρους μήνες χωρίς αφεντικά πάνω από το κεφάλι τους και χωρίς κυβερνητική χειραγώγηση. Απέδειξαν ότι η αυτοδιαχείριση είναι εφικτή όταν υπάρχει αλληλεγγύη, ενότητα, συλλογικότητα, συνεργασία, κοινή προσπάθεια.

3ον: γιατί η εικόνα έξω από το ραδιομέγαρο, με τους δημοσιογράφους να συνεχίζουν να εκπέμπουν με όποια μέσα τους έχουν απομείνει μπροστά από τα ΜΑΤ, η στιγμή που τα ΜΑΤ εισβάλουν στην ΕΡΑ, αλλά και η στιγμή που μερικούς μήνες νωρίτερα κατεβάζουν τους πομπούς και πέφτει το μαύρο στην δημόσια τηλεόραση, θα μείνουν στην ιστορία για να θυμίζουν και στις επόμενες γενιές τις μαύρες σελίδες της νεοφιλελεύθερης δικτατορίας στην Ελλάδα.

Μπορεί η νεοφιλελεύθερη δικτατορία να διεξάγει το πιο αποκρουστικό πείραμα σε βάρος της πλειοψηφίας των Ελλήνων, με σκοπό να το επεκτείνει σε όλη την Ευρώπη, όπως άλλωστε έχει ήδη κάνει και στην περίπτωση της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης στην Βαλένθια της Ισπανίας, όμως οι εργαζόμενοι στην ΕΡΤ απέδειξαν περίτρανα ότι η αντίσταση απέναντι στην νεοφιλελεύθερη λαίλαπα δεν είναι μάταια.

Απέδειξαν, ότι με μια πραγματικά δημοκρατική κυβέρνηση, που θα έχει σαν στόχο να ενισχύει και να αναβαθμίζει συνεχώς το κοινωνικό κράτος και όχι να το διαλύει, σε συνδυασμό με το κατάλληλο νομοθετικό πλαίσιο, η αυτοδιαχείριση μπορεί να γίνει πράξη σε κάθε εργασιακό χώρο.

Άσχετα με το τι θα γίνει από δω και πέρα, η αντίσταση των εργαζομένων της ΕΡΤ, αποτελεί μια νίκη με πολύ μεγάλη σημασία απέναντι στην νεοφιλελεύθερη δικτατορία. Γι'αυτό τους οφείλουμε και ένα μεγάλο ευχαριστώ.

Comments

  1. Ένα μεγάλο ευχαριστώ κι από μένα, για την πολύτιμη "παρένθεση" -που μόνο παρένθεση δεν είναι πια, στο ζόφο που μας πνίγει.

    Και πάνω απ' όλα, από τους λόγους που αναφέρεις (υπάρχουν κι άλλοι) για τον δεύτερο. Χωρίς καθόλου να μειώνω καθόλου τους άλλους, άρνηση, αμφισβήτηση, αντίσταση έχουμε πολλές κι αλλού. Στην ΕΡΤ είχαμε -και έχουμε παντοτινά, όπως λες- την κατάφαση, τη θέση, το παράδειγμα του πώς και πόσο μπορεί να λειτουργήσει το ελεύθερο, ανατρεπτικό, συλλογικό πνεύμα της αυτοδιαχείρησης και τι πραγματική εργασία, κοινωνική ευαισθησία και πολιτισμό μπορεί να παράξει.
    Οι άνθρωποι -το υγειέστερο κομμάτι της ΕΡΤ είπαν: "Ναι, γίνεται!" "Ναι, μπορούμε!" Και το έκαναν.

    Κι αυτό τους πόνεσε. Τους πόνεσε τόσο, που μόνο τα ΜΑΤ θα μπορούσαν να τους προσφέρουν κάποια προσωρινή ανακούφιση...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πραγματικά τους πόνεσε, γιατί αν το αντι-πείραμα που έκαναν οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ γίνει παράδειγμα και θελήσουν να το εφαρμόσουν και άλλοι, τότε θα αρχίσει να καταρρέει η νεοφιλελεύθερη δικτατορία τους.

      Delete
    2. Το πρόβλημα όμως, αγαπητέ/ή, δεν είναι μόνο "αυτοί".
      Το πρόβλημα είμαστε και (κυρίως) εμείς, τα ανθρωπάκια της "insufficient" ή "unbalanced evolution".
      Καθημαγμένοι, τηλεχαυνωμένοι και ακρωτηριασμένοι, περιμένουμε ακόμα, στην πλειοψηφία μας, πότε θα έρθει η "ανατολή", πάει να πει το επόμενο ξεροκόμματο που θα μας πετάξουν (οκ, μερικές φορές ή γιια μερικούς είναι "λαδομπούκι", αλλά λίγη σημασία έχει) που θα κατευνάσει λίγο την πείνα και τις ενοχές μας. Ενοχές απέναντι στον περήφανο, δημιουργικό και καταφατικό εαυτό που όλοι κρύβουμε, άλλοι στα ρηχά κι άλλοι, ψυχικά ευνουχισμένοι από κούνια, στα πολύ βαθειά.

      Το πιο πολιτικό σύνθημα που άκουστηκε στα συλλαλητήρια του τελευταίου καιρού, ήταν -κατά τη γνώμη μου- το: " Στο δρόμο -στο δρόμο, να διώξουμε τον τρόμο"!
      Στο δρόμο, και στην εργασία, και στη γειτονιά, και στην παρέα και παντού, χρωστάμε στους εαυτούς μας και στους άλλους την απελευθέρωση κάθε δυναμικού μας που διεκδικεί ένα περιβάλλον ανθρώπινο, δημιουργικό, αλληλέγγυο, μακριά απ' τον τρόμο.
      Είναι στοίχημα ζωής.
      Ο. Σ.

      edit: Το "καθόλου" γράφτηκε από ταχύτητα δυο φορές στο προηγούμενο σχόλιο. Κρατήστε όποιο απ' τα δυο θέλετε :D

      Delete
    3. Νομίζω ότι μια εξήγηση για τα "ανθρωπάκια" θα μπορούσε να είναι και αυτή:

      http://failedevolution.blogspot.gr/2013/12/blog-post_29.html

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

‘SHEER EVIL’: MASS PANIC As Israel BOMBS HOSPITAL & RESORT, ‘FLATTENS’ BEIRUT!!

Secular Talk    

Israel CAUGHT Spying On Trump & HERE’S WHY!

The Jimmy Dore Show   What does Donald Trump do to stop Netanyahu, or punish Netanyahu, after he openly defies him and after Donald Trump knows that Israel's intelligence services are spying on him? It appears that he has done nothing.  

Προβλέψεις ...

GR elections Update (15/9): Αναθεωρημένες προβλέψεις (μετά το δεύτερο debate): ΣΥΡΙΖΑ 28-30% ΛΑΕ + ΣΧΕΔΙΟ Β' κ.λ.π. 20-23% ΝΔ 11-13% ΧΑ 6-8% ΚΚΕ 5-5,5% ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 2,5-3% ΠΟΤΑΜΙ 2,5-3,5% ΠΑΣΟΚ + ΔΗΜΑΡ 3-4% ΑΝΕΛ 2,5-3,5% Update (11/9): Αναθεωρημένες προβλέψεις (μετά το πρώτο debate): ΣΥΡΙΖΑ 25-28% ΛΑΕ + ΣΧΕΔΙΟ Β' κ.λ.π. 20-23% ΝΔ 11-13% ΧΑ 6-8% ΚΚΕ 5-5,5% ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 3,5-4% ΠΟΤΑΜΙ 2,5-3,5% ΠΑΣΟΚ + ΔΗΜΑΡ 3-4% ΑΝΕΛ 2,5-3,5% Update (04/9): Αναθεωρημένες προβλέψεις: ΣΥΡΙΖΑ 23-25% ΛΑΕ + ΣΧΕΔΙΟ Β' κ.λ.π. 20-23% ΝΔ 12-15% ΧΑ 6-8% ΚΚΕ 5-5,5% ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 3,5-4% ΠΟΤΑΜΙ 2,5-3,5% ΠΑΣΟΚ 3-4% ΑΝΕΛ 2,5-3,5% Update (29/8): Αναθεωρημένες προβλέψεις: ΣΥΡΙΖΑ 23-25% ΛΑΕ + ΣΧΕΔΙΟ Β' κ.λ.π. 20-23% ΝΔ 12-15% ΧΑ 6-8% ΚΚΕ 5-5,5% ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 4-4,5% ΠΟΤΑΜΙ 4-4,5% ΠΑΣΟΚ 3-4% ΑΝΕΛ 2,5-3,5% Update : Αναθεωρημένες προβλέψεις: ΣΥΡΙΖΑ 26-27% ...

Zionists pushed Trump into the war with Iran but this was not the primary reason for this catastrophic decision

by system failure     It is widely reported by various analysts that Trump's catastrophic decision to start a war with Iran, came as a result of the pressure from Netanyahu regime and the Zionist lobby in US. While we can't ignore the strong influence of the Zionist factor on Trump and its significant role on dragging him into such a catastrophe, this was probably not the primary reason for the latest US-Iran war.  One has to look first at Venezuela and the unprecedented and rather bizarre operation there to remove Nicolas Maduro from power, in order to understand the deeper reasoning behind such a risky decision by Trump against Iran. The uniqueness of the operation in Venezuela by the US imperialist beast, has to do not only with the blatant violation of international law with almost zero pretexts, but also with the fact that the rest of the Maduro administration was left untouched and permitted to remain in power. This shows that the primary goal of this operation was ...

Πως οι δημοσκόποι χειραγωγούν την κοινή γνώμη υπέρ του καθεστώτος Μητσοτάκη

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα του system failure Άλλο ένα τσουνάμι δημοσκοπήσεων σαρώνει τα μυαλά των Ελλήνων, το οποίο αναμένεται να δυναμώσει όσο πλησιάζουμε στις εκλογές και όσο τα νέα πολιτικά κόμματα θα μπαίνουν πιο βαθιά στο πολιτικό παιχνίδι. Υπάρχουν ουκ ολίγα παραδείγματα που δείχνουν ότι οι δημοσκοπήσεις στην ουσία χρησιμοποιούνται για να δημιουργήσουν το επιθυμητό κλίμα για το καθεστώς Μητσοτάκη, παρά για να μετρήσουν απλώς τις δυνάμεις των κομμάτων σε κάθε χρονική στιγμή. Θα θέλαμε όμως να σταθούμε σε ένα συγκεκριμένο ερώτημα που οι εταιρίες συμπεριλαμβάνουν στις ¨μετρήσεις¨ τους όλο και πιο συχνά και ειδικά μετά την εμφάνιση των κομμάτων Τσίπρα και Καρυστιανού στην πολιτική αρένα. Οι ερωτώμενοι λοιπόν καλούνται να απαντήσουν αν θέλουν "πολιτική αλλαγή" ή "σταθερότητα". Χωρίς να χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση, είναι ξεκάθαρο ότι από μόνο του αυτό το μανιχαϊστικού τύπου ερώτημα, είναι ουσιαστικά η γραμμή του καθεστώτος για το τι σημαίνει σταθερότητα, που εί...

How Western societies lost their faith in Vision

Why people don't rise up massively today? Why there are no real revolutions? How we tolerate all things that have been imposed to us? These questions come up in people's minds more and more often today in Greece and abroad, due to the economic crisis. Some theories are circulated as an answer, among these, explanations which include, for example, the psychosynthesis of modern Greeks, but the truth is that there is something more fundamental behind this passive behaviour and concerns not only Greece, but the entire Western world. by system failure Prior to the beginning of the 20th century, Friedrich Nietzsche declares God's death and Western world will put all its hopes in science. Laplace's Determinism leads to the almighty man, who through science, can find all the answers for the world. Technology, which naturally comes from scientific discoveries, promises prosperity and a better life for the majority. Science becomes the central "pylon...

It's official: Iran won the war, and the US lost - This is how

Geopolitical Economy Report  The US government has signed an agreement to end its war on Iran. It is now widely admitted that Washington lost, and Tehran won. Ben Norton explains why Donald Trump failed, and how this has massive geopolitical implications for the Global South.

Trump CAVES On Uranium & Ballistic Missiles!

The Jimmy Dore Show   Jimmy Dore and Glenn Greenwald argue that President Trump is engaging in a stark retreat from earlier hardline positions on Iran by signaling acceptance of both Iranian uranium enrichment for civilian energy purposes and allowing Iran to possess conventional ballistic missiles. The two contend that these comments amount to major concessions, with Jimmy describing them as “another big win for Iran” and evidence that the administration has abandoned key objectives it previously promoted. Greenwald cites the Nuclear Non-Proliferation Treaty, arguing that Iran has the same right as other signatory nations to enrich uranium for peaceful purposes and notes that previous agreements imposed unusually strict inspections on Iran’s program. The segment emphasizes Trump’s remarks that “it’s a little bit unfair for them not to have some” ballistic missiles and that restrictions on civilian nuclear energy require “a little common sense.” 

Billionaires are social distancing in super yachts as tens of millions lose jobs

Everyday, it becomes clearer: the COVID-19 pandemic is hitting poor, working, and marginalized communities the hardest. Millions of workers – especially low-wage retail, food service, hospitality, and care workers – have faced the terrible choice daily between going to work and risking their health, or staying home and risking their paychecks. Many other workers don’t even have that choice, with around 30 million people in the US filing for unemployment in the past six weeks. But billionaires don’t face these same problems. As tens of millions have lost their jobs over the past two months, billionaire wealth soared by a whopping $282 billion between March 18 and April 10, according to a new study from the Institute for Policy Studies.  And while finding enough space to wait out the pandemic is something many struggle with, billionaires have been escaping to their second (or third, or fourth) homes to ride it out in luxury – all while they position themselves to ...

Iranian Professor Vali Nasr Reveals the TRUTH of Iran War

Cyrus Janssen  Professor Vali Nasr is one of the world’s leading experts on Iran, the Middle East, and U.S. foreign policy. In this exclusive interview, Nasr explains why the recent conflict may have strengthened Iran rather than weakened it, what Washington continues to misunderstand about Tehran, and whether the region has entered a new geopolitical era. They discuss Iran’s nuclear ambitions, the country’s relationship with China, America’s changing position in the world, and why 2026 could become a turning point for the Middle East.