Skip to main content

Εν μέσω πανδημίας, οι νεοφιλελέδες "κολλάνε" ... Σοσιαλισμό!


Φαίνεται ότι εν μέσω πανδημίας, ο "ιός" του Σοσιαλισμού άρχισε να κολλάει και τους πιο φανατικούς φονταμενταλιστές της ελεύθερης αγοράς, ή αλλιώς, νεοφιλελέδες.

Το "κακό" ξεκίνησε από τον μετριοπαθή αντιπρόεδρο της βουλής, Νικήτα Κακλαμάνη, ο οποίος αίφνης μίλησε για "νεοφιλελεύθερα παπαγαλάκια" που δεν πρέπει να πιάνουν στο στόμα τους τη δημόσια υγεία. Απ'ότι φαίνεται, δεν έχει καταλάβει, ή κάνει πως δεν καταλαβαίνει, ποιοι κάνουν κουμάντο στο κόμμα του.

Ο Σοσιαλιστικός "ιός" άρχισε να μεγαλώνει και σαν χιονοστιβάδα να παίρνει σβάρνα ανθρώπους του φιλελεύθερου-νεοφιλελεύθερου χώρου, οι οποίοι, με σχεδόν απολογητικό ύφος αναγνώρισαν την αξία του δημοσίου σε τέτοιες στιγμές κρίσης. 

Χαρακτηριστικές είναι οι πρώτες γραμμές του άρθρου του Παύλου Παπαδάτου, ο οποίος μάλιστα (και προς τιμήν του), αισθάνθηκε ότι έπρεπε να ζητήσει συγγνώμη για τη "φθηνή" αντιμετώπισή των γιατρών και νοσηλευτών στα δημόσια νοσοκομεία από το κράτος. Χαρακτηριστική είναι η πρώτη παράγραφος: 

                    Σε όλη μου τη ζωή υπήρξα φιλελεύθερος. Αλλά από την ημέρα που ξέσπασε η πανδημία του κορoνοϊού, άρχισα να πιστεύω ότι ίσως να μην πρέπει να πυροβολούμε τους κρατιστές, γιατί τη ;σημερινή λαίλαπα αντιμετωπίζουν, κυρίως, τα δημόσια νοσοκομεία, οι δημόσιοι γιατροί και οι δημόσιοι νοσηλευτές. 

Όμως το αποκορύφωμα της "Σοσιαλιστικής πανδημίας" ήρθε με τη δήλωση μέσω τουίτερ, ενός εκ των αρχιερέων του νεοφιλελευθερισμού στην Ελλάδα, του Στέφανου Μάνου: 


Τρίβαμε τα μάτια μας από αυτό που διαβάσαμε. Ακόμα πιστεύουμε πως κάτι δεν πάει καλά. Πως αύριο ίσως αποδειχθεί ότι αυτό είναι απλά ένα "φέικ ακάουντ" του Μάνου. 

Και αυτό είναι ένα μικρό δείγμα.

Βλέποντας την αδράνεια του ιδιωτικού τομέα και το γεγονός ότι, στα δύσκολα, πάλι το δημόσιο βγήκε μπροστά για να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά, πολλοί νεοφιλελέδες κατάλαβαν ότι η κατάσταση είναι σοβαρή και δεν υπάρχει καιρός για παιχνίδια. 


Αλλά μη σας ξεγελάνε. Κάποιοι απ'αυτούς (θέλουμε να πιστεύουμε όχι όλοι), θα επιστρέψουν στις ιδεολογικές τους εμμονές μόλις περάσει η μπόρα, σαν να μη συνέβη τίποτα. Άλλωστε, πολλά παπαγαλάκια, ακόμα και τώρα, συνεχίζουν να λοιδορούν το δημόσιο σύστημα υγείας, ενώ  η ίδια η κυβέρνηση, η χειρότερη δεξιά της μεταπολίτευσης, κάνει ότι περνάει από το χέρι της για να μην το ενισχύσει αποφασιστικά.

Έτσι είναι οι φονταμενταλιστές της ελεύθερης αγοράς και γνήσια τέκνα του πατερούλη Μίλτον και της μαμάς Μάγκι. Δεν αλλάζουν εύκολα μυαλά. Ιδίως όταν τα "αφεντικά" τους πληρώνουν αδρά για τις υπηρεσίες που προσφέρουν ...

Comments

  1. Anonymous27/3/20 09:54

    Ποιά κάστανα από την φωτιά έβγαλε το δημόσιο ρε παιδιά;

    Μαθαίνουμε ότι τα δισεκατομμύρια που έχουν δωθεί στην δημόσια υγεία όλα αυτά τα χρόνια δεν μας αγόρασαν ούτε 1000 ΜΕΘ για όλη την επικράτεια. Μάλιστα στις περίπου 600 ΜΕΘ που έχουμε μάλλον συνυπολογίζουν και εκείνες των ιδιωτικών κλινικών.

    Επίσης το γεγονός ότι έχουμε μείνει με ελάχιστες ιδιωτικές δομές και ως εκ τούτου πολύ περιορισμένες προσωπικές λύσεις, οφείλεται αποκλειστικά στον άρπαγα που λέγεται Ελληνικό δημόσιο που ξεζουμίζει «ότι κινείται» (ή πάει να κινηθεί). Με αυτή την μεθοδική εξόντωση του ιδιωτικού τομέα (υπερφορολόγηση, τεράστιες συνταξιοδοτικές εισφορές, διαφθορά, κλπ) και την υπερδιόγκωση του δημοσίου είναι επόμενο να έχουμε μείνει μόνο με ένα δημόσιο που τώρα θα πρέπει να «βγάλει τα κάστανα από την φωτιά» και που φυσικά δεν μπορεί παρά μόνο αν μας κλείσει στα σπίτια μας για μερικές εβδομάδες (δηλαδή να μην φτάσουμε να το χρειαστούμε!).

    Το δίδαγμα είναι : ότι κάνει το δημόσιο το κάνει στραβά και σπάταλα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Μαθαίνουμε ότι τα δισεκατομμύρια που έχουν δωθεί στην δημόσια υγεία όλα αυτά τα χρόνια δεν μας αγόρασαν ούτε 1000 ΜΕΘ για όλη την επικράτεια."

      Επειδή τα φάγανε οι αετονύχηδες της συμμορίας ΝΔ-ΠΑΣΟΚ. Άρα οι ήρωες γιατροί του δημοσίου βγάζουν τα κάστανα από τη φωτιά με ελάχιστα μέσα.

      Μια χαρά μπορεί να δουλέψει το δημόσιο αν πηγαίνουν τα λεφτά εκεί που πρέπει και δεν τα τρώνε τα κομματόσκυλα, ταίζοντας και το κηφηναριό των κρατικοδίαιτων ιδιωτικών επιχειρήσεων.

      Επίσης, δεν υπάρχει καμιά υπερδιόγκωση του δημοσίου. Η Ελλάδα βρίσκεται κάτω από το μέσο όρο στην Ευρώπη, αναλογικά με τον πληθυσμό της, ειδικά μετά την επιβολή των μνημονίων. Άρα, καλό είναι να σταματήσει αυτή η καραμέλα.

      Το δίδαγμα είναι: το δημόσιο λειτουργεί μια χαρά αν είναι σωστά στελεχωμένο και δεν τρώνε τα λεφτά τα κομματόσκυλα και κρατικοδίαιτοι "ημέτεροι".

      Delete
  2. Anonymous...

    Γνώρίζετε ασφαλώς πόσες απολύσεις γιατρών και νοσηλευτών έκανε με την συγχώνευση Νοσοκομείων, ο υπουργός Ανάπτυξης τώρα και το 2013 ως υπουργός υγείας ο Άδωνις Γεωργιάδης;
    Αν θυμάμαι καλά ανταγωνίζετο τον υπεύθυνο της τρόϊκα στην Ελλάδα Thomsen σε λήψη μέτρων στην δημόσια Υγεία και φυσικά στα δημόσια νοσοκομεία.
    Θα πρέπει σίγουρα να θυμάστε την απίστευτη φράση του:
    Να μην του κλέψει την δόξα ο Thomsen!!!!!
    Και βέβαια τέτοιες φράσεις δεν λέγονται χάριν αστεϊσμού Ανώνυμε...
    εκτός κι αν είναι εντελώς χρήσιμος .Το που χρησιμεύει, σκεφτείτε το ή συμπληρώστε το εσείς, όπως σας βολεύει.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η μεγάλη απορία βέβαια είναι: ποιοι διάολο ψηφίζουν αυτούς τους ανεκδιήγητους;

      Delete
  3. Μην απορείτε καθόλο, η χρησιμότητα και η ευπείθεια του Αδώνιδος και του κάθε Αδώνιδος ευνοεί τα μάλα την σαπίλα του συστήματος και όχι μόνο!!!
    Θεωρείτε τυχαίο το γεγονός ότι είναι υπουργός ανάπτυξης στην κυβέρνηση του Μητσοτάκη;
    Ή, η τοποθέτησή του ως υπουργού Υγείας από τους Σαμαροβενιζέλους ήταν τυχαία;
    Αλοίμονο στο νεοφιλελεύθερο σύστημα αν δεν είχε τους αρλεκίνους του!!!
    ΟΙ αρλεκίνοι επίσης έχουν την ικανότητα εντυπωσιάζουν το πόπολο, με χάντρες και κουδουνάκια!!!
    Ιστορικά αναφέρονται ως δούλοι στον Αριστοφάνη.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πράγματι. Και όταν τα πράγματα ζορίσουν, τα ακροδεξιά στρατιωτάκια αποδεικνύονται τα πιο χρήσιμα εργαλεία για το νεοφιλελεύθερο καθεστώς.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Zionists pushed Trump into the war with Iran but this was not the primary reason for this catastrophic decision

by system failure     It is widely reported by various analysts that Trump's catastrophic decision to start a war with Iran, came as a result of the pressure from Netanyahu regime and the Zionist lobby in US. While we can't ignore the strong influence of the Zionist factor on Trump and its significant role on dragging him into such a catastrophe, this was probably not the primary reason for the latest US-Iran war.  One has to look first at Venezuela and the unprecedented and rather bizarre operation there to remove Nicolas Maduro from power, in order to understand the deeper reasoning behind such a risky decision by Trump against Iran. The uniqueness of the operation in Venezuela by the US imperialist beast, has to do not only with the blatant violation of international law with almost zero pretexts, but also with the fact that the rest of the Maduro administration was left untouched and permitted to remain in power. This shows that the primary goal of this operation was ...

Israel CAUGHT Spying On Trump & HERE’S WHY!

The Jimmy Dore Show   What does Donald Trump do to stop Netanyahu, or punish Netanyahu, after he openly defies him and after Donald Trump knows that Israel's intelligence services are spying on him? It appears that he has done nothing.  

‘SHEER EVIL’: MASS PANIC As Israel BOMBS HOSPITAL & RESORT, ‘FLATTENS’ BEIRUT!!

Secular Talk    

It's official: Iran won the war, and the US lost - This is how

Geopolitical Economy Report  The US government has signed an agreement to end its war on Iran. It is now widely admitted that Washington lost, and Tehran won. Ben Norton explains why Donald Trump failed, and how this has massive geopolitical implications for the Global South.

Trump CAVES On Uranium & Ballistic Missiles!

The Jimmy Dore Show   Jimmy Dore and Glenn Greenwald argue that President Trump is engaging in a stark retreat from earlier hardline positions on Iran by signaling acceptance of both Iranian uranium enrichment for civilian energy purposes and allowing Iran to possess conventional ballistic missiles. The two contend that these comments amount to major concessions, with Jimmy describing them as “another big win for Iran” and evidence that the administration has abandoned key objectives it previously promoted. Greenwald cites the Nuclear Non-Proliferation Treaty, arguing that Iran has the same right as other signatory nations to enrich uranium for peaceful purposes and notes that previous agreements imposed unusually strict inspections on Iran’s program. The segment emphasizes Trump’s remarks that “it’s a little bit unfair for them not to have some” ballistic missiles and that restrictions on civilian nuclear energy require “a little common sense.” 

IRAN WAR: How Israel HIJACKED Trump & Lost the Middle East

Double Down News  

Προβλέψεις ...

GR elections Update (15/9): Αναθεωρημένες προβλέψεις (μετά το δεύτερο debate): ΣΥΡΙΖΑ 28-30% ΛΑΕ + ΣΧΕΔΙΟ Β' κ.λ.π. 20-23% ΝΔ 11-13% ΧΑ 6-8% ΚΚΕ 5-5,5% ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 2,5-3% ΠΟΤΑΜΙ 2,5-3,5% ΠΑΣΟΚ + ΔΗΜΑΡ 3-4% ΑΝΕΛ 2,5-3,5% Update (11/9): Αναθεωρημένες προβλέψεις (μετά το πρώτο debate): ΣΥΡΙΖΑ 25-28% ΛΑΕ + ΣΧΕΔΙΟ Β' κ.λ.π. 20-23% ΝΔ 11-13% ΧΑ 6-8% ΚΚΕ 5-5,5% ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 3,5-4% ΠΟΤΑΜΙ 2,5-3,5% ΠΑΣΟΚ + ΔΗΜΑΡ 3-4% ΑΝΕΛ 2,5-3,5% Update (04/9): Αναθεωρημένες προβλέψεις: ΣΥΡΙΖΑ 23-25% ΛΑΕ + ΣΧΕΔΙΟ Β' κ.λ.π. 20-23% ΝΔ 12-15% ΧΑ 6-8% ΚΚΕ 5-5,5% ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 3,5-4% ΠΟΤΑΜΙ 2,5-3,5% ΠΑΣΟΚ 3-4% ΑΝΕΛ 2,5-3,5% Update (29/8): Αναθεωρημένες προβλέψεις: ΣΥΡΙΖΑ 23-25% ΛΑΕ + ΣΧΕΔΙΟ Β' κ.λ.π. 20-23% ΝΔ 12-15% ΧΑ 6-8% ΚΚΕ 5-5,5% ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 4-4,5% ΠΟΤΑΜΙ 4-4,5% ΠΑΣΟΚ 3-4% ΑΝΕΛ 2,5-3,5% Update : Αναθεωρημένες προβλέψεις: ΣΥΡΙΖΑ 26-27% ...

How Western societies lost their faith in Vision

Why people don't rise up massively today? Why there are no real revolutions? How we tolerate all things that have been imposed to us? These questions come up in people's minds more and more often today in Greece and abroad, due to the economic crisis. Some theories are circulated as an answer, among these, explanations which include, for example, the psychosynthesis of modern Greeks, but the truth is that there is something more fundamental behind this passive behaviour and concerns not only Greece, but the entire Western world. by system failure Prior to the beginning of the 20th century, Friedrich Nietzsche declares God's death and Western world will put all its hopes in science. Laplace's Determinism leads to the almighty man, who through science, can find all the answers for the world. Technology, which naturally comes from scientific discoveries, promises prosperity and a better life for the majority. Science becomes the central "pylon...

Iranian Professor Vali Nasr Reveals the TRUTH of Iran War

Cyrus Janssen  Professor Vali Nasr is one of the world’s leading experts on Iran, the Middle East, and U.S. foreign policy. In this exclusive interview, Nasr explains why the recent conflict may have strengthened Iran rather than weakened it, what Washington continues to misunderstand about Tehran, and whether the region has entered a new geopolitical era. They discuss Iran’s nuclear ambitions, the country’s relationship with China, America’s changing position in the world, and why 2026 could become a turning point for the Middle East.   

Already happens: Capitalism destroys human labor force and goes to the next phase

by system failure Connecting the dots one can discover the most nightmarish scenarios. Destructive capitalism's next phase is the total substitution of the human labor force with robotic machines, or in other words, the hyper-automatization. There is a process taking place right now, and no one (or nearly no one) knows what would happen after its completion. The true picture behind unemployment From a latest article in PressTV: “ Did you know that there are nearly 102 million working age Americans that do not have a job right now? And 20 percent of all families in the United States do not have a single member that is employed. So how in the world can the government claim that the unemployment rate has “dropped” to '6.3 percent'?” “ Well, it all comes down to how you define who is 'unemployed'. For example, last month the government moved another 988,000 Americans into the 'not in the labor force' category.” http://www.presstv.ir/detail...