Skip to main content

Απάντηση της ΒΙΟΜΕ σε Ποτάμι-ΚΚΕ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΠΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥΣ

Οι εργαζόμενοι στην ΒΙΟ.ΜΕ. νιώθουμε την ανάγκη να απαντήσουμε σε διάφορα θέματα και ερωτήματα που μπήκαν από μεριάς διαφόρων της ελληνικής βουλής και κάποιων «συναδέλφων» που νοιάζονται για το καλό των πολλών. Πρώτα θέλουμε να πούμε για το θέμα του νερού που έχει γίνει σίριαλ. Εκβιάζουν οι υπάλληλοι της συνδίκου (της πτωχευμένης Φίλκεραμ) κόβοντας το νερό νομίζοντας πως έτσι θα καταφέρουν την αποδυνάμωση των εργαζόμενων της ΒΙΟ.ΜΕ. Προσπαθούν να μας κάνουν να εγκαταλείψουμε τον αγώνα, διαδίδοντας παράλληλα πως οι «εργαζόμενοι της ΒΙΟ.ΜΕ. κλέβουν το ρεύμα». Μήπως θα μπορούσαν να απαντήσουν πως λειτουργούν από το 2010 που κόπηκε το ρεύμα στην Φίλκεραμ; Πως εξηγείται να γίνονται εργασίες κοπής και ξεπουλήματος των εγκαταστάσεων του εργοστασίου της Φίλκεραμ χωρίς ρεύμα (χωρίς ούτε να πληρώνουν ούτε να χρεώνεται τίποτα η πτωχευτική περιουσία); Μάλλον τα δαιμόνια βάλανε το χέρι τους. Πρέπει να αναφερθεί πως με διαταγή της οικογένειας Φιλίππου που διοικούσε το εργοστάσιο το 2010 έκλεβαν ρεύμα από την ΒΙΟ.ΜΕ. και αυτό βόλεψε και τους μετέπειτα ωφελούμενους (συνδίκους και υπαλλήλους αυτών). Αυτό σαν μια πρώτη απάντηση σε αυτούς του «Ποταμιού» που κάνουν λόγο για κλεμμένο ρεύμα και προστάτες.

Τώρα για να λύσουμε την απορία του «Ποταμιού» όσον αφορά το πόσοι συμμετέχουν στην προσπάθεια λειτουργίας του εργοστασίου, να το πάμε λίγο πίσω, τότε που με πρωτοβουλία του σωματείου των εργαζομένων στην ΒΙΟ.ΜΕ., έγινε πρόταση επαναλειτουργίας του εργοστασίου με αριθμό πρωτοκόλλου 460/15-10-12, όπου έμπαινε πρόταση αναχρηματοδότησης της παραγωγής και αφορούσε 65 εργαζόμενους, που δεν θα απολύονταν καν. Αλλά λόγω ατολμίας και ολιγωρίας των κυβερνήσεων, που συμμετείχαν και οι αναρωτηθέντες, ως στελέχη τους, δεν έγινε απολύτως τίποτα. Στην συγκεκριμένη πρόταση υπάρχει και αίτημα για έρευνα των τραπεζικών λογαριασμών της οικογένειας Φιλίππου, όπου θα μπορούσε να απαντηθεί και το υπόλοιπο ερώτημα «από πού θα πληρωθούν οι εργαζόμενοι;» όχι μόνο της Φιλκεραμ αλλά και θυγατρικών της ΒΙΟ.ΜΕ. και Ιππόκαμπος.

Σήμερα οι συμμετέχοντες στην ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ. είναι 22 και είναι καταγραμμένο σε πάρα πολλά site αλλά και στο μητρώο Κοινωνικής Οικονομίας. Και μια και ο συγκεκριμένος λέει ότι είναι και οικονομολόγος ας απαντήσει ο ίδιος στην απορία του για τους 14 παραιτηθέντες από το σωματείο. Όταν από ένα σωματείο όπου έχει 40 μέλη παραιτηθούν οι 14 πόσοι απομένουν; Δύσκολο το πρόβλημα; Ωραία, το απαντάμε εμείς: 26. Αυτοί είναι καταγεγραμμένοι στις αγωγές κατά της περιουσίας της Φίλκεραμ αλλά και των μάλλον προστατευόμενων του, της οικογένειας Φιλίππου.

Όσο για την γνώση τους, ότι έχουν αφαιρεθεί τα μηχανήματα από τις τράπεζες, τους απαντάμε: Ναι αφαιρέθηκε ένα μηχάνημα (όχι απαραίτητο για την παραγωγή) που το είχαν αγοράσει με leasing οι διοικούντες. Αυτό δεν αλλάζει τις δυνατότητες της παραγωγής γιατί τα υπόλοιπα μηχανήματα είναι συντηρημένα και έτοιμα να παράξουν. Αρκεί να βγάλουν έναν νόμο, που στην υπόλοιπη Ευρώπη έχουν ήδη ψηφίσει οι φίλοι τους, για την επαναλειτουργία των πτωχευμένων επιχειρήσεων.

Ακόμη ένα επιχείρημα: Στην περιοχή έκλεισαν αλλά δυο εργοστάσια που τουλάχιστον πλήρωσαν τους εργαζόμενους προτού τα κλείσουν. Ενώ έχουν πουληθεί και έχουν γκρεμιστεί οι εγκαταστάσεις, εδώ και αρκετά χρόνια, οι επενδυτές που ονειρεύονται οι συγκεκριμένοι δεν φάνηκαν, καμιά επένδυση δεν έγινε και ούτε πρόκειται να γίνει, τουλάχιστον όσα χρόνια επικεφαλείς των εισφορό/εισπρακτικών μηχανισμών είναι άτομα σαν την αφεντιά τους.

Τώρα όσων αφορά των της «Δημοκρατική Συμπαράταξη» που κάνουν και προτάσεις. Αν δεν γνωρίζουν τίποτα για την ΒΙΟ.ΜΕ. (αν και μιλήσαμε στο γραφείο του συγκεκριμένου) μπορούν να μπουν και να διαβάσουν τις αναρτήσεις μας και να καταλάβουν πως η παρούσα παράγωγη είναι αλληλέγγυα για να μπορέσουμε να περάσουμε όσο διάστημα χρειαστεί το δικό του κόμμα, ή όποιο άλλο βρίσκετε στην εξουσία (και θα έδειχνε μια ευαισθησία) για να λύσει το πρόβλημα της επαναλειτουργίας του εργοστάσιου. Γιατί εμείς πάντα λέγαμε για την πλήρη παράγωγη των δομικών υλικών που παρήγαγε η ΒΙΟ.ΜΕ. Αλλά προτίμησαν να το παίξουν νεκροθάφτες των σημερινών συμμετεχόντων στο εγχείρημα της ΒΙΟ.ΜΕ. και παίρνουν τα μέτρα για να θάψουν άλλους 22 εργαζόμενους, προτείνοντας να μας δοθούν 200 ή 300 τετραγωνικά μέτρα. Σκοπός πολλών από αυτούς που πέρασαν από την κυβερνητική εξουσία ήταν να αφήσουν τον καιρό να κυλίσει για να φθαρεί ο αγώνας μας από τον χρόνο, μαζί και οι οικογένειες μας. Γιατί ξέρετε και εμείς (που μας αποκαλείτε στην γλώσσα των αφεντικών καταληψίες) έχουμε οικογένειες. Θα μπορούσατε τουλάχιστον, επίδοξοι νεκροθάφτες, που κατοικείτε και κοντά στο εργοστάσιο, να κάνετε μια επίσκεψη πριν μας πάρετε τα μέτρα. Εκτός και αν βλέπετε την λειτουργία της ΒΙΟ.ΜΕ. ανταγωνιστικά απέναντι στις δίκες σας επιχειρήσεις.

Τώρα για τους βουλευτές του ΚΚΕ που άδραξαν την ευκαιρία να αντιπαρατεθούν την «αυτοδιαχείριση», απαντάμε πως αν καίγονται να αποζημιωθούν οι εργαζόμενοι της Φίλκεραμ, θα μπορούσαν άνετα να στηρίξουν την πρόταση του σωματείου της ΒΙΟ.ΜΕ. για έλεγχο όλων των λογαριασμών της οικογένειας Φιλίππου τα προηγούμενα 15 χρόνια, για να δούμε πόσο πραγματικά πτώχευσαν. Ή την πρόταση για τον τμηματικό πλειστηριασμό των 14 οικοπέδων με εξαίρεση αυτών που λειτουργεί η ΒΙΟ.ΜΕ. ώστε να αποζημιωθούν οι 225 πρώην εργαζόμενοι της Φίλκεραμ. Και ακόμη – ακόμη, μια και κάνουν λόγο και για τους εργαζόμενους της ΒΙΟ.ΜΕ., από πού πήραν τις πληροφορίες όταν δεν το κάνανε από το επίσημα αναγνωρισμένο Σωματείο; Έχουν υπόψη τους ότι από τον πλειστηριασμό των οικοπέδων και των εγκαταστάσεων της Φίλκεραμ οι εργαζόμενοι στην θυγατρική ΒΙΟ.ΜΕ. δεν θα πάρουν τίποτε; Και αν το γνωρίζουν, θα μας απαντήσουν γιατί τόσο ζήλος για κάποιους εργαζόμενους και για τους υπολοίπους τίποτε; Γιατί δεν στηρίζουν το αίτημα του σωματείου μας για την ανακοπή του τρέχοντος πλειστηριασμού ώστε να μπορούν να έχουν δικαίωμα στην πτωχευτική περιουσία όλοι οι εργαζόμενοι του ομίλου (και της μητρικής και των θυγατρικών); Το ερώτημα απευθύνεται τόσο προς το ΚΚΕ, όσο και προς συναδέλφους στο ΠΑΜΕ.

Τώρα επειδή το ζαλίσαμε πολύ σας λέμε ξεκάθαρα (όπως το κάνουμε από την αρχή του αγώνα μας) πως το 2011 καταστράφηκαν οι ζωές μας. Μέσα από συνεχείς αγώνες και προσπάθειες καταφέραμε τουλάχιστον να έχουμε ένα αλληλέγγυο εισόδημα, για να μην πεινάνε τα παιδιά μας, να έχουμε απομακρύνει τις πιθανότητες κατάθλιψης, να έχουμε μεγάλα αποθέματα αξιοπρεπείας και δεν έχουμε καμιά διάθεση να ξανάρθουμε σε πρότερες καταστάσεις. Όποιος μπει εμπόδιο σε αυτή την προσπάθεια για μας θα είναι ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ.

Το μόνο που ζητάμε είναι να νομιμοποιηθεί η λειτουργία ώστε να έχουμε το ρεύμα, το νερό, το αέριο, στο όνομα της συνεργατικής και αν δεν τα πληρώνουμε, τότε να λέτε για προστάτες. Γιατί πρέπει να ξέρετε πως οι συνεργατικές δεν έχουν χρέη σε τράπεζες, σε προμηθευτές, στο κράτος, και μπορείτε να κάνετε επαλήθευση. Και ας μας πείτε επιτέλους, θέλετε νέες θέσεις εργασίας στον τόπο ή όχι;

Αν θέλετε θέσεις σκλαβιάς δεν έχετε πάρα να το πείτε καθαρά.

Οι αγωνιζόμενοι εργαζόμενοι στην ΒΙΟ.ΜΕ.



Σχετικά:



Comments

Popular posts from this blog

Zionists pushed Trump into the war with Iran but this was not the primary reason for this catastrophic decision

by system failure     It is widely reported by various analysts that Trump's catastrophic decision to start a war with Iran, came as a result of the pressure from Netanyahu regime and the Zionist lobby in US. While we can't ignore the strong influence of the Zionist factor on Trump and its significant role on dragging him into such a catastrophe, this was probably not the primary reason for the latest US-Iran war.  One has to look first at Venezuela and the unprecedented and rather bizarre operation there to remove Nicolas Maduro from power, in order to understand the deeper reasoning behind such a risky decision by Trump against Iran. The uniqueness of the operation in Venezuela by the US imperialist beast, has to do not only with the blatant violation of international law with almost zero pretexts, but also with the fact that the rest of the Maduro administration was left untouched and permitted to remain in power. This shows that the primary goal of this operation was ...

Israel CAUGHT Spying On Trump & HERE’S WHY!

The Jimmy Dore Show   What does Donald Trump do to stop Netanyahu, or punish Netanyahu, after he openly defies him and after Donald Trump knows that Israel's intelligence services are spying on him? It appears that he has done nothing.  

It's official: Iran won the war, and the US lost - This is how

Geopolitical Economy Report  The US government has signed an agreement to end its war on Iran. It is now widely admitted that Washington lost, and Tehran won. Ben Norton explains why Donald Trump failed, and how this has massive geopolitical implications for the Global South.

Trump CAVES On Uranium & Ballistic Missiles!

The Jimmy Dore Show   Jimmy Dore and Glenn Greenwald argue that President Trump is engaging in a stark retreat from earlier hardline positions on Iran by signaling acceptance of both Iranian uranium enrichment for civilian energy purposes and allowing Iran to possess conventional ballistic missiles. The two contend that these comments amount to major concessions, with Jimmy describing them as “another big win for Iran” and evidence that the administration has abandoned key objectives it previously promoted. Greenwald cites the Nuclear Non-Proliferation Treaty, arguing that Iran has the same right as other signatory nations to enrich uranium for peaceful purposes and notes that previous agreements imposed unusually strict inspections on Iran’s program. The segment emphasizes Trump’s remarks that “it’s a little bit unfair for them not to have some” ballistic missiles and that restrictions on civilian nuclear energy require “a little common sense.” 

‘SHEER EVIL’: MASS PANIC As Israel BOMBS HOSPITAL & RESORT, ‘FLATTENS’ BEIRUT!!

Secular Talk    

IRAN WAR: How Israel HIJACKED Trump & Lost the Middle East

Double Down News  

Iranian Professor Vali Nasr Reveals the TRUTH of Iran War

Cyrus Janssen  Professor Vali Nasr is one of the world’s leading experts on Iran, the Middle East, and U.S. foreign policy. In this exclusive interview, Nasr explains why the recent conflict may have strengthened Iran rather than weakened it, what Washington continues to misunderstand about Tehran, and whether the region has entered a new geopolitical era. They discuss Iran’s nuclear ambitions, the country’s relationship with China, America’s changing position in the world, and why 2026 could become a turning point for the Middle East.   

Προβλέψεις ...

GR elections Update (15/9): Αναθεωρημένες προβλέψεις (μετά το δεύτερο debate): ΣΥΡΙΖΑ 28-30% ΛΑΕ + ΣΧΕΔΙΟ Β' κ.λ.π. 20-23% ΝΔ 11-13% ΧΑ 6-8% ΚΚΕ 5-5,5% ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 2,5-3% ΠΟΤΑΜΙ 2,5-3,5% ΠΑΣΟΚ + ΔΗΜΑΡ 3-4% ΑΝΕΛ 2,5-3,5% Update (11/9): Αναθεωρημένες προβλέψεις (μετά το πρώτο debate): ΣΥΡΙΖΑ 25-28% ΛΑΕ + ΣΧΕΔΙΟ Β' κ.λ.π. 20-23% ΝΔ 11-13% ΧΑ 6-8% ΚΚΕ 5-5,5% ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 3,5-4% ΠΟΤΑΜΙ 2,5-3,5% ΠΑΣΟΚ + ΔΗΜΑΡ 3-4% ΑΝΕΛ 2,5-3,5% Update (04/9): Αναθεωρημένες προβλέψεις: ΣΥΡΙΖΑ 23-25% ΛΑΕ + ΣΧΕΔΙΟ Β' κ.λ.π. 20-23% ΝΔ 12-15% ΧΑ 6-8% ΚΚΕ 5-5,5% ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 3,5-4% ΠΟΤΑΜΙ 2,5-3,5% ΠΑΣΟΚ 3-4% ΑΝΕΛ 2,5-3,5% Update (29/8): Αναθεωρημένες προβλέψεις: ΣΥΡΙΖΑ 23-25% ΛΑΕ + ΣΧΕΔΙΟ Β' κ.λ.π. 20-23% ΝΔ 12-15% ΧΑ 6-8% ΚΚΕ 5-5,5% ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 4-4,5% ΠΟΤΑΜΙ 4-4,5% ΠΑΣΟΚ 3-4% ΑΝΕΛ 2,5-3,5% Update : Αναθεωρημένες προβλέψεις: ΣΥΡΙΖΑ 26-27% ...

How Western societies lost their faith in Vision

Why people don't rise up massively today? Why there are no real revolutions? How we tolerate all things that have been imposed to us? These questions come up in people's minds more and more often today in Greece and abroad, due to the economic crisis. Some theories are circulated as an answer, among these, explanations which include, for example, the psychosynthesis of modern Greeks, but the truth is that there is something more fundamental behind this passive behaviour and concerns not only Greece, but the entire Western world. by system failure Prior to the beginning of the 20th century, Friedrich Nietzsche declares God's death and Western world will put all its hopes in science. Laplace's Determinism leads to the almighty man, who through science, can find all the answers for the world. Technology, which naturally comes from scientific discoveries, promises prosperity and a better life for the majority. Science becomes the central "pylon...

Israeli Military Analyst: IDF "Lost & D*ing In Great Numbers" in Lebanon

Katie Halper   Haim Bresheeth Zabner, ex Israeli military analyst explains why Hezbollah is so superior to the IDF. He says, "the IDF are lost and dying in great numbers in Lebanon. He also notes that Hezbollah are "amazing fighters". Haim Bresheeth Zabnner was Professor of Media and Cultural Studies at University of East London and then a Professorial Research Associate at the School of Oriental and African Studies (SOAS).He is Filmmaker, photographer, film studies scholar, and historian. His films include “A State of Danger,” a documentary on the first Palestinian Intifada. His books include "An Army Like No Other: How the Israel Defense Force Made a Nation."    Haim is the son of two Holocaust survivors and was raised in Israel. He is a member of Holocaust survivors and Descendents Against the Genocide and a founding member of Jewish Network for Palestine. On November 4, Haim was arrested over a speech he gave at a pro Palestine demonstration outside the res...