Skip to main content

Η ΕΧΔ ετοιμάζεται να καταλάβει τη Γερμανία!


Η έκθεση του Γερμανικού Υπουργείου Οικονομικών αποτελεί την ισχυρότερη απόδειξη γι'αυτό που πρόκειται να ακολουθήσει. Αποδεικνύει αυτό που υποστηρίζουμε εδώ και καιρό, ότι ο οικονομικός πόλεμος δεν στρέφεται μόνο κατά της Ελλάδας και είναι κατά βάση ταξικός. Η Ελλάδα αποτελεί απλώς τον "μπούσουλα" με βάση τον οποίο, τα στελέχη της ΕΧΔ (Ευρωπαϊκή Χρηματοπιστωτική Δικτατορία) θέλουν να επιβάλουν το συγκεκριμένο "μοντέλο" σε όλη την Ευρωζώνη.

Από την Ελληνική έκδοση της Deutsche Welle :

Έκθεση του υπουργείου Οικονομικών προειδοποιεί ότι, λόγω δημογραφικών εξελίξεων, το χρέος της Γερμανίας θα μπορούσε να πλησιάσει το 220% του ΑΕΠ μέχρι το 2060, στο πιο απαισιόδοξο σενάριο. Συνιστώνται άμεσα μέτρα.

Την έκθεση του υπουργείου Οικονομικών, που συντάσσεται σε τακτά χρονικά διαστήματα και επιγράφεται "Ανάλυση βιωσιμότητας του χρέους" φέρνει στη δημοσιότητα η κυριακάτικη έκδοση της εφημερίδας Die Welt του Βερολίνου. Σύμφωνα με τις πληροφορίες της εφημερίδας, η έκθεση, η οποία θα συζητηθεί την ερχόμενη εβδομάδα στο υπουργικό συμβούλιο, κάνει λόγο για "σημαντικούς κινδύνους", καθώς η δημογραφική γήρανση στη Γερμανία οδηγεί σε "μη βιώσιμη εξέλιξη του χρέους". Οι επιτελείς του υπουργείου δεν έχουν άλλη επιλογή, παρά να προχωρούν σε εκτιμήσεις με βάση διάφορα πιθανά σενάρια: στο αισιόδοξο σενάριο λοιπόν, υψηλότερα ποσοστα γεννήσεων σε συνδυασμό με διορθωτικά μέτρα θα αρκούσαν για να παραμείνει το γερμανικό χρέος στην περιοχή του 60% του ΑΕΠ, όπως προβλέπει το σύμφωνο σταθερότητας. Στο απαισιόδοξο σενάριο όμως, το χρέος θα μπορούσε να φτάσει μέχρι το 220% του ΑΕΠ το έτος 2060, εάν διατηρηθεί η σημερινή σχέση εσόδων και δαπανών.

Ποιά είναι η λύση; Ένα προφανές αντίδοτο, εκτιμά η έκθεση του υπουργείου Οικονομικών, θα ήταν να αυξάνονται τα γερμανικά πρωτογενή πλεονάσματα κάθε χρόνο κατά 1,2% του ΑΕΠ στο πιο αισιόδοξο σένάριο έως 3,8% στο πιο απαισιόδοξο. Αυτό σημαίνει ότι από το 2016 και μέχρι νεωτέρας, το γερμανικό δημόσιο θα πρέπει να περικόπτει τις δαπάνες του τουλάχιστον κατά 7 δις ευρώ ετησίως ή να αυξάνει αντιστοίχως τα έσοδά του. Μάλιστα, στο πλέον απαισιόδοξο σενάριο, η δημοσιονομική προσαρμογή θα έφτανε τα 23 δις ετησίως.

"Όταν ακούω ειδήσεις το πρωί, μου ανεβαίνει η πίεση, κι ακόμη δεν έχω πιει καφέ..." έλεγε ο υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε την περασμένη Παρασκευή στις Βρυξέλλες, αναφερόμενος στα επίμονα αιτήματα συναδέλφων στο υπουργικό συμβούλιο για περισσότερα κονδύλια. Ως παράδειγμα αναφέρεται η υπουργός Περιβάλλοντος Μπάρμπαρα Χέντρικς, η οποία λέγεται ότι είχε αρχικά συμφωνήσει με τον Βόλφγκανγκ Σόιμπλε μία χρηματοδότηση 500 εκ. ευρώ για κοινωνικές κατοικίες, στη συνέχεια ζήτησε 1 δις και σήμερα βρίσκεται ήδη στο 1,2 δις. Μήπως λοιπόν το "καμπανάκι Σόιμπλε" είναι απλώς ένα πολιτικό τέχνασμα για να περιορίσει τις "ορέξεις" των συναδέλφων του;

Όχι, υποστηρίζει η Welt, καθώς, "σε συνεργασία με τον Μάρτιν Βέρντινγκ, καθηγητή Οικονομικών στο πανεπιστήμιο του Μπόσχουμ, οι επιτελείς του υπουργείου απλώς εφήρμοσαν τις ήδη δοκιμασμένες μεθόδους, υπολογίζοντας τί θα συμβεί, εφόσον συνεχιστεί αναλλοίωτη η σημερινή πολιτική". Επιπλέον δε, εκτιμά η Welt, στον μεσοπρόθεσμο υπολογισμό των δαπανών κοινωνικής ασφάλισης οι προβλέψεις μάλλον υπεραισιόδοξες θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν. Και αυτό, γιατί ο σχετικός υπολογισμός έχει ως αφετηρία την υπόθεση εργασίας (που όμως στην πραγματικότητα δεν είναι καθόλου αυτονόητη) ότι οι δαπάνες των ταμείων δεν πρόκειται να αυξηθούν σε ποσοστό υψηλότερο από την αντίστοιχη αύξηση του κατά κεφαλήν ΑΕΠ. Μία από τις προτάσεις που ξεχωρίζουν είναι η περαιτέρω παράταση του εργασιακού βίου. Με άλλα λόγια: η "σύνταξη στα 67" μάλλον δεν θα είναι και η τελευταία αύξηση του ορίου συνταξιοδότησης, συμπεραίνει η Welt...

Είναι φανερό ότι οι Γερμανικές πολιτικές μαριονέτες βρίσκονται για άλλη μια φορά υπό την ομηρία της τραπεζικής ολιγαρχίας και του μεγάλου κεφαλαίου. Περιμένουν από στιγμή σε στιγμή να σκάσει η βόμβα της Deutsche Bank και προετοιμάζουν τη Γερμανική κοινή γνώμη για σαρωτικά μέτρα παρόμοια με αυτά που επιβλήθηκαν στην Ελλάδα. Προκειμένου να σωθούν οι Γαλλο-Γερμανικές τράπεζες και να διεξάγουν το νεοφιλελεύθερο πείραμα που περιλαμβάνει τις νέες συνθήκες, επέβαλλαν στην Ελλάδα μια καταστροφική συνταγή. Την ίδια συνταγή ετοιμάζονται τώρα να την εφαρμόσουν και στην ίδια τη Γερμανία.

Το τέρας της ευρωζώνης αποδεικνύεται ότι είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τις καταστροφικές πολιτικές λιτότητας. Οι γραφειοφασίστες των Βρυξελλών και το διευθυντήριο του Βερολίνου θα κάνουν τα πάντα για να το κρατήσουν ζωντανό, ακόμα και αν χρειαστεί να θυσιάσουν τη Γερμανική μεσαία τάξη. Πρόσφατα, έχουν στείλει προειδοποιητικές βολές σε Πορτογαλία-Ισπανία, φοβούμενοι πιθανό εκτροχιασμό των σχεδιασμών τους. Το αν θα το καταφέρουν, ή, αν τελικά θα διαλυθεί η ευρωζώνη βίαια, χωρίς να ξέρει κανείς τι θα φέρει η επόμενη μέρα, μένει να το δούμε.

Πάντως, τα επιτελεία ετοιμάζονται για κάθε ενδεχόμενο και μόνο η Ελλάδα θα βρεθεί και πάλι απροετοίμαστη (δυστυχώς), χωρίς εναλλακτικό σχέδιο εθνικού νομίσματος, προκειμένου να κρατηθεί η οικονομία ζωντανή. Σε κάθε περίπτωση, η χώρα θα γίνει για άλλη μια φορά, ο συνήθης αποδιοπομπαίος τράγος.

Έχει ήδη επισημανθεί σε παλαιότερα άρθρα:

Οι Ευρωπαίοι θα πρέπει επίσης να αρχίσουν να συνηθίζουν σε ποσοστά ανεργίας της τάξης του 30% με βάση το Ελληνικό πείραμα. Όταν αυτά τα μέτρα πάνε στη Γερμανία, ο Σόιμπλε θα έχει την τέλεια δικαιολογία για τους θυμωμένους Γερμανούς: φταίνε οι Έλληνες και ο Ευρωπαϊκός νότος που αρνήθηκαν να κάνουν τις "μεταρρυθμίσεις" γρήγορα.


Ο Ολλανδός υπουργός και επικεφαλής του Eurogroup, Γερούν Νταισελμπλούμ, δήλωσε πρόσφατα ότι και η Γερμανία πρέπει να προχωρήσει σε "μεταρρυθμίσεις", φέρνοντας ως παράδειγμα την Ισπανία, Πορτογαλία και Ιρλανδία (!) και απηύθυνε χαρακτηριστική προειδοποίηση στο Βερολίνο “να μην επαναπαύεται στις δάφνες του”. [...] Οι δηλώσεις έρχονται τη στιγμή που η Γερμανική οικονομία εκπέμπει σήμα κινδύνου και νέοι τριγμοί ταλανίζουν την, ούτως ή άλλως, εύθραυστη ευρωζώνη.


Οι οικονομικοί φασίστες θα κάνουν τα πάντα για να διατηρήσουν ζωντανό το "μοντέλο" τους. Ένα μοντέλο που διατηρεί την χρηματιστηριακή οικονομία της φούσκας και φτωχοποιεί συστηματικά τη μεσαία τάξη. Διότι αυτό το έκτρωμα δεν μπορεί να συνυπάρξει με μια ευημερία για τους πολλούς.

Comments

  1. Anonymous15/2/16 15:52

    Πες μου πότε θα τόχει.......σε απευθείας σύνδεση να το δω. Μη το χασω. Γουστάρω να βλέπω τη Μέρκελ να τρέχει.

    Ανώνυμος 1

    ReplyDelete
  2. Anonymous15/2/16 16:00

    Οι Γερμανοί πραγματικά θα έτρεχαν αν οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι μπουκοτάριζαν τα προιόντα τους........

    Ανώνυμος1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ε φυσικα,στην βαρια βιομηχανια τους εχει χτισει η οικονομια της Γερμανιας.Κατι τετοιο θα την κατεστρεφε....

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  3. Δεν είναι το θέμα η μερκελ αυτή είναι μαριονέτα το θέμα είναι ότι εμείς ως χώρα δεν έχουμε εναλλακτική όταν ξεσπάσει η θύελλα

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Zionists pushed Trump into the war with Iran but this was not the primary reason for this catastrophic decision

by system failure     It is widely reported by various analysts that Trump's catastrophic decision to start a war with Iran, came as a result of the pressure from Netanyahu regime and the Zionist lobby in US. While we can't ignore the strong influence of the Zionist factor on Trump and its significant role on dragging him into such a catastrophe, this was probably not the primary reason for the latest US-Iran war.  One has to look first at Venezuela and the unprecedented and rather bizarre operation there to remove Nicolas Maduro from power, in order to understand the deeper reasoning behind such a risky decision by Trump against Iran. The uniqueness of the operation in Venezuela by the US imperialist beast, has to do not only with the blatant violation of international law with almost zero pretexts, but also with the fact that the rest of the Maduro administration was left untouched and permitted to remain in power. This shows that the primary goal of this operation was ...

Israel CAUGHT Spying On Trump & HERE’S WHY!

The Jimmy Dore Show   What does Donald Trump do to stop Netanyahu, or punish Netanyahu, after he openly defies him and after Donald Trump knows that Israel's intelligence services are spying on him? It appears that he has done nothing.  

It's official: Iran won the war, and the US lost - This is how

Geopolitical Economy Report  The US government has signed an agreement to end its war on Iran. It is now widely admitted that Washington lost, and Tehran won. Ben Norton explains why Donald Trump failed, and how this has massive geopolitical implications for the Global South.

Trump CAVES On Uranium & Ballistic Missiles!

The Jimmy Dore Show   Jimmy Dore and Glenn Greenwald argue that President Trump is engaging in a stark retreat from earlier hardline positions on Iran by signaling acceptance of both Iranian uranium enrichment for civilian energy purposes and allowing Iran to possess conventional ballistic missiles. The two contend that these comments amount to major concessions, with Jimmy describing them as “another big win for Iran” and evidence that the administration has abandoned key objectives it previously promoted. Greenwald cites the Nuclear Non-Proliferation Treaty, arguing that Iran has the same right as other signatory nations to enrich uranium for peaceful purposes and notes that previous agreements imposed unusually strict inspections on Iran’s program. The segment emphasizes Trump’s remarks that “it’s a little bit unfair for them not to have some” ballistic missiles and that restrictions on civilian nuclear energy require “a little common sense.” 

‘SHEER EVIL’: MASS PANIC As Israel BOMBS HOSPITAL & RESORT, ‘FLATTENS’ BEIRUT!!

Secular Talk    

IRAN WAR: How Israel HIJACKED Trump & Lost the Middle East

Double Down News  

Iranian Professor Vali Nasr Reveals the TRUTH of Iran War

Cyrus Janssen  Professor Vali Nasr is one of the world’s leading experts on Iran, the Middle East, and U.S. foreign policy. In this exclusive interview, Nasr explains why the recent conflict may have strengthened Iran rather than weakened it, what Washington continues to misunderstand about Tehran, and whether the region has entered a new geopolitical era. They discuss Iran’s nuclear ambitions, the country’s relationship with China, America’s changing position in the world, and why 2026 could become a turning point for the Middle East.   

Προβλέψεις ...

GR elections Update (15/9): Αναθεωρημένες προβλέψεις (μετά το δεύτερο debate): ΣΥΡΙΖΑ 28-30% ΛΑΕ + ΣΧΕΔΙΟ Β' κ.λ.π. 20-23% ΝΔ 11-13% ΧΑ 6-8% ΚΚΕ 5-5,5% ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 2,5-3% ΠΟΤΑΜΙ 2,5-3,5% ΠΑΣΟΚ + ΔΗΜΑΡ 3-4% ΑΝΕΛ 2,5-3,5% Update (11/9): Αναθεωρημένες προβλέψεις (μετά το πρώτο debate): ΣΥΡΙΖΑ 25-28% ΛΑΕ + ΣΧΕΔΙΟ Β' κ.λ.π. 20-23% ΝΔ 11-13% ΧΑ 6-8% ΚΚΕ 5-5,5% ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 3,5-4% ΠΟΤΑΜΙ 2,5-3,5% ΠΑΣΟΚ + ΔΗΜΑΡ 3-4% ΑΝΕΛ 2,5-3,5% Update (04/9): Αναθεωρημένες προβλέψεις: ΣΥΡΙΖΑ 23-25% ΛΑΕ + ΣΧΕΔΙΟ Β' κ.λ.π. 20-23% ΝΔ 12-15% ΧΑ 6-8% ΚΚΕ 5-5,5% ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 3,5-4% ΠΟΤΑΜΙ 2,5-3,5% ΠΑΣΟΚ 3-4% ΑΝΕΛ 2,5-3,5% Update (29/8): Αναθεωρημένες προβλέψεις: ΣΥΡΙΖΑ 23-25% ΛΑΕ + ΣΧΕΔΙΟ Β' κ.λ.π. 20-23% ΝΔ 12-15% ΧΑ 6-8% ΚΚΕ 5-5,5% ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 4-4,5% ΠΟΤΑΜΙ 4-4,5% ΠΑΣΟΚ 3-4% ΑΝΕΛ 2,5-3,5% Update : Αναθεωρημένες προβλέψεις: ΣΥΡΙΖΑ 26-27% ...

How Western societies lost their faith in Vision

Why people don't rise up massively today? Why there are no real revolutions? How we tolerate all things that have been imposed to us? These questions come up in people's minds more and more often today in Greece and abroad, due to the economic crisis. Some theories are circulated as an answer, among these, explanations which include, for example, the psychosynthesis of modern Greeks, but the truth is that there is something more fundamental behind this passive behaviour and concerns not only Greece, but the entire Western world. by system failure Prior to the beginning of the 20th century, Friedrich Nietzsche declares God's death and Western world will put all its hopes in science. Laplace's Determinism leads to the almighty man, who through science, can find all the answers for the world. Technology, which naturally comes from scientific discoveries, promises prosperity and a better life for the majority. Science becomes the central "pylon...

Israeli Military Analyst: IDF "Lost & D*ing In Great Numbers" in Lebanon

Katie Halper   Haim Bresheeth Zabner, ex Israeli military analyst explains why Hezbollah is so superior to the IDF. He says, "the IDF are lost and dying in great numbers in Lebanon. He also notes that Hezbollah are "amazing fighters". Haim Bresheeth Zabnner was Professor of Media and Cultural Studies at University of East London and then a Professorial Research Associate at the School of Oriental and African Studies (SOAS).He is Filmmaker, photographer, film studies scholar, and historian. His films include “A State of Danger,” a documentary on the first Palestinian Intifada. His books include "An Army Like No Other: How the Israel Defense Force Made a Nation."    Haim is the son of two Holocaust survivors and was raised in Israel. He is a member of Holocaust survivors and Descendents Against the Genocide and a founding member of Jewish Network for Palestine. On November 4, Haim was arrested over a speech he gave at a pro Palestine demonstration outside the res...