Skip to main content

Ο βρώμικος δεν χρειάζεται να αποδείξει κάτι. Απλώς, να απλώσει τα χέρια να σε ακουμπήσει

του Κώστα Βαξεβάνη

Πρέπει να είσαι ηλίθιος ή αυτάρεσκα αφελής, να είσαι μειωμένης αντίληψης ή ναρκισσιστικά προσηλωμένος στο μαχητικό εαυτό σου, να είσαι επιπόλαιος ή βλάκας, για να πιστεύεις πως μπορείς να τα βάζεις με τα θηρία και να βγαίνεις χωρίς γρατζουνιά. Να τα βάζεις με Βενιζέλους, με Βγενόπουλους, με Ψυχάρηδες, Αλαφούζους, Λάτσηδες, Σάλλες, με τραπεζίτες και εργολάβους, με διεφθαρμένους και ισχυρούς, με αυτούς που κρατούν τη χώρα στα χέρια τους μαζί με τις ζωές των ανθρώπων της και να περιμένεις απλώς να σε χειροκροτήσουν αυτοί που είναι θεατές στη μάχη, επειδή απλώς παλεύεις γι’ αυτούς. Η ζωή δεν λειτουργεί έτσι.

Όταν ξεκινάς μάχη με τα θηρία, πρέπει πρώτα απ’ όλα να καταλάβεις πως απέναντί σου έχεις θηρία. Ακόμη και το φοβισμένο και πληγωμένο θηρίο, παραμένει θηρίο.

Αυτό το γνώριζα όταν πριν από μερικά χρόνια με μια μικρή ομάδα ανθρώπων, αποφασίσαμε να τα βάλουμε με τη διαπλοκή όταν διαπιστώσαμε πως πίσω από κάθε πρόβλημα της χώρας υπάρχουν οι ίδιοι άνθρωποι και τα ίδια συμφέροντα. Το συνειδητοποίησα, όταν στη συνέχεια μετά από κάθε αποκάλυψη έβλεπα τη σιωπή των πάντων (κυρίως των συναδέλφων μου), τις επιθέσεις «αγανακτισμένων πολιτών» που ξεφύτρωναν σαν τα μανιτάρια και άκουγα σιγά σιγά τις φήμες πως «για να αντέχει αυτός κάποιος είναι από πίσω του».

Το πλεονέκτημα του βρώμικου είναι πως δεν χρειάζεται να πείσει για κάτι. Αρκεί να απλώσει τα βρώμικα χέρια του και να σε λερώσει.

Υπήρξαν επιθέσεις, μηνύσεις και αγωγές, ακόμη και μια δολοφονική απόπειρα εναντίον μου για την οποία κανένας δεν έκανε τον κόπο να γράψει ένα μονόστηλο ακόμη και όταν υπήρξαν διώξεις από τη Δικαιοσύνη. Κυρίως όμως υπήρξε μια συστηματική προσπάθεια απαξίωσης δια της αμφιβολίας. «Έλα μωρέ ποιός νομίζει πως είναι», «σιγά τον αδέκαστο», «όλοι ίδιοι είναι», «σίγουρα τα παίρνει και αυτός» και άλλα πολλά που δεν επένδυαν στη λογική ή στην απόδειξη, αλλά στην τάση που έχουν οι άνθρωποι να πιστέψουν το κακό πολλές φορές για να δικαιολογήσουν τον ίδιο τους τον εαυτό που δεν στέκεται στο ύψος του.

Νομίζω πως σε γενικές γραμμές απέτυχαν. Γνωριζόμαστε όλοι σε αυτή τη χώρα.

Αλλά ξαναλέω, ακόμη και το πληγωμένο θηρίο, αυτό που χαροπαλεύει, παραμένει θηρίο. Έτσι την Πέμπτη, έδωσε τα ρέστα του με πρωταγωνιστή το Βγενόπουλο. Σε μια συνέντευξη Τύπου που μεταδόθηκε ζωντανά από (τον δανειοδοτημένο με 15 εκατομμύρια από το Βγενόπουλο) ΣΚΑΙ, προσπάθησαν να προχωρήσουν σε αυτό που οι μυστικές υπηρεσίες αποκαλούν «δολοφονία χαρακτήρα». Σε μια αίθουσα όπου το ρόλο της ενημέρωσης των πολιτών ανέλαβαν όλοι οι πρωταγωνιστές της ενημέρωσης των ευκαιριών του παλιού σκανδάλου του χρηματιστηρίου, ο Βγενόπουλος ανέλαβε να παράξει την πραγματική βάση της εξόντωσής μου. Την εποχή ακριβώς που αποκαλύπτεται πως δημοσιογράφοι εκβιαστές τα έπαιρναν από επιχειρηματίες και ΔΕΚΟ για να μην ανεβάζουν αρνητικά δημοσιεύματα γι’ αυτούς, ο Βγενόπουλος, βγήκε να πει πως «ο Βαξεβάνης σε συνάντησή μαζί μου, μου πρότεινε να φιλοτεχνήσει το προφίλ μου και επειδή δεν δέχθηκα άρχισε να με χτυπάει». «Δεν λέω ότι με εκβίασε» είπε δύο φορές πιστεύοντας πως έτσι αποφεύγει τις ποινικές ευθύνες και δίνει με ασφάλεια την απαραίτητη τροφή και ευκαιρία για την ηθική μου εξόντωση. Ως μάρτυρα δε, επικαλέστηκε ένα δημοσιογράφο τον οποίο πληρώνει με χιλιάδες ευρώ για να του κάνει τις δημόσιες σχέσεις. Είναι δηλαδή σα να δώσω εγώ συνέντευξη Τύπου και να πω πως ο «Βγενόπουλος μου κάνει μηνύσεις γιατί μου ζήτησε να έχουμε σεξουαλική σχέση και αρνήθηκα» και να επικαλεστώ τη μαρτυρία της αρχισυντάκτριάς μου η οποία είναι στενή μου συνεργάτιδα πάνω από 10 χρόνια.

Ο Βγενόπουλος ούτε ήθελε, ούτε φυσικά μπορούσε να αποδείξει κάτι τέτοιο λέγοντας πως η εταιρεία που διαχειρίζεται το Κουτί Πανδώρας έχει ως δραστηριότητα τη δημιουργία πολιτικού προφίλ. Ο Βγενόπουλος ήθελε να δώσει τη δυνατότητα σε όλα τα Μέσα της διαπλοκής που περίμεναν στη γωνία, να παράξουν δημοσιεύματα και τίτλους, μαύρες εικόνες και αμφιβολίες για μένα χωρίς να κινδυνεύουν.

Πριν μπω στην ουσία του θέματος, (γιατί ανεξάρτητα από την προσφυγή μου στη Δικαιοσύνη οφείλω ως δημόσιο πρόσωπο να απαντήσω), θέλω να σχολιάσω την εικόνα της συνέντευξης Τύπου. Η μεγάλη επιτυχία του Βγενόπουλου, ήταν πως ξέθαψε ακόμη και τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο ο οποίος ήταν πρώτο τραπέζι πίστα, χωρίς όμως πια το βιονικό του γιλεκάκι. Βρήκε και αυτός την ευκαιρία παρά την άθλια κατάσταση στην οποία έχει περιπέσει να κάνει μια εμφάνιση έστω και χωρίς καμία αίγλη. Ολόγυρα δημοσιογράφοι και «δημοσιογράφοι», στην πλειοψηφία τους από τα λεγόμενα οικονομικά sites τα οποία παραδόξως ανθούν ενώ δεν ανθεί η οικονομία καταναλώνοντας ανακεφαλαιοποιημένο τραπεζικό χρήμα από διαφημίσεις. Στην πραγματικότητα πρόκειται για δημοσιογραφικούς συγγενείς των προσφάτως συλληφθέντων. Τα περισσότερα από αυτά είχαν και ζωντανές συνδέσεις. Διέκρινα μερικούς δημοσιογράφους που προσπάθησαν να ρωτήσουν με κάποια σοβαρότητα χωρίς αποτέλεσμα. Άκουσα και κάποιον επίδοξο κλώνο του παραπαίοντα Τριανταφυλλόπουλου να λέει στο Βγενόπουλο «κύριε Βγενόπουλε να διευκρινίσω πως εμείς δεν θεωρούμε τον Βαξεβάνη συνάδελφό μας». «Ευτυχώς» θα φώναζα αν ήμουν σε κάποια γωνιά, γιατί δεν θα ήξερα τι να πω στα παιδιά μου.

Κανένας δεν ρώτησε ποιές είναι οι αποδείξεις για όσα λέει ο Βγενόπουλος για μένα, για τον Υπουργό Δημήτρη Παπαγγελόπουλο, για τον Εισαγγελέα Γιάννη Αγγελή αλλά και την κυβέρνηση. Κανένας δεν ρώτησε –παρότι είναι δημοσιευμένο- τι έχει να πει ο Βγενόπουλος για την αναφορά του Αγγελή στην Εισαγγελία. Κυρίως όμως, κανένας δεν ρώτησε πώς είναι δυνατόν να υπάρχει αυτή η νομική σχιζοφρένια, την ώρα που η Κύπρος βγάζει εντάλματα σύλληψης και ανάκρισης και το ελληνικό δικαστήριο επικυρώνει τη δέσμευση περιουσιακών στοιχείων του Βγενόπουλου για 3,7 δις ευρώ, η εξαίρετη εισαγγελέας Τσατάνη κατά τον κύριο Βγενόπουλο, να βάζει την υπόθεση στο αρχείο.

Κανένας δεν ρώτησε τον αθώο κύριο Βγενόπουλο γιατί συνεχώς προσφεύγει σε νομικά μέτρα για να μην ανακριθεί από τις Κυπριακές Αρχές και να μην υπάρξει δικαστική συνδρομή προς την Κύπρο. Πώς το αντέχει η αθωότητά του;

Ας πάμε τώρα στην ουσία της κατηγορίας Βγενόπουλου ότι ήθελα να του παρέχω συμβουλευτικές υπηρεσίες. Κατ’ αρχήν το πανελλήνιο γνωρίζει πως δεν έχω ιδιαίτερη ικανότητα να φιλοτεχνώ προφίλ, αντιθέτως τα αποδομώ με τις αποκαλύψεις που δεν αρέσουν καθόλου. Γι’ αυτό δεν είμαι πλούσιος, για αυτό παραμένω δημοσιογράφος.

Το Δεκέμβριο του 2011, η ομάδα της τηλεοπτικής Πανδώρας (είχαμε εκπομπή στην ΕΡΤ) αποφασίσαμε να κάνουμε δύο εκπομπές απάντηση σε εκπομπές του ΣΚΑΙ που εμφάνιζε το Βατοπέδι ως «μη σκάνδαλο». (Ενημερωτικά, πρόσφατα το δικαστήριο Ροδόπης απεφάνθη τελεσίδικα πως η Βιστωνίδα ήταν κρατική περιουσία και σκανδαλωδώς δόθηκε στο Βατοπέδι αλλά ο ΣΚΑΙ όπως και οι υπόλοιποι δεν έβγαλαν κιχ). Μια σοβαρή πλευρά της υπόθεσης του Βατοπεδίου ήταν η δανειοδότησή τους από τη Marfin του Βγενόπουλου, με 154 εκατομμύρια ευρώ μέσω offshore εταιρειών. Ζητήσαμε λοιπόν εξηγήσεις από το Βγενόπουλο. Ο Αντρέας Βγενόπουλος δέχθηκε να με συναντήσει στις 12 Δεκεμβρίου 2012 στα γραφεία της MIG στην Εκάλη. Η συνάντηση έγινε παρουσία του Σεραφείμ Κωνσταντινίδη, υπεύθυνου δημοσίου σχέσεων του Βγενόπουλου και συστηματικού μάρτυρα στις δίκες εναντίον μου. Ο Βγενόπουλος εμφανίστηκε με ένα σβησμένο πούρο και μια χρυσή αλυσίδα περιπλεγμένη στο χέρι και αφού με χαιρέτισε μου είπε «κύριε Βαξεβάνη μου αρέσουν όσα έχετε κάνει στη ζωή σας, αλλά δεν μου αρέσουν όσα λέτε». Του απάντησα στο ίδιο ύφος «κύριε Βγενόπουλε εμένα αντιθέτως παρότι μου αρέσουν όσα λέτε κατά καιρούς, δεν μου αρέσουν όσα κάνετε και γι’ αυτό είμαι εδώ». Συνεχίσαμε μια συζήτηση την οποία ο Βγενόπουλος χαρακτήρισε ανεπίσημη, και στην οποία μου εξήγησε πως αυτός ως επιχειρηματίας έκανε απλώς μπίζνες με τους καλόγερους και δεν έκανε τίποτα κακό. Μετά το τέλος της συζήτησης ζήτησα από το Βγενόπουλο να μου απαντήσει και επίσημα αλλά δήλωσε πως δεν θέλει. Χρόνια μετά, το Μάρτιο του 2015, έμαθα στο δικαστήριό μου με το Βγενόπουλο, όπως κατέθεσε ο συνεργάτης του, πως ήθελα να του ζητήσω χορηγία για την εκπομπή μου. Όταν τον ρώτησα στη δίκη πώς θα έπαιρνα χορηγία για την ΕΡΤ αφού οι δημοσιογράφοι δεν έχουν χορηγίες στη δημόσια τηλεόραση τότε διόρθωσε πως ήθελα να του φτιάξω το προφίλ.

Στις 20 Ιανουαρίου του 2015, η δημοσιογραφική ομάδα, έστειλε στο Βγενόπουλο φαξ με ερωτήσεις στις οποίες επιμέναμε να απαντήσει επίσημα για το Βατοπέδι. Ο Βγενόπουλος δεν απάντησε.

Στις 31 Ιανουαρίου και τις 7 Φεβρουαρίου, δύο εκπομπές με τίτλο «το Βατοπέδι σε νούμερα» έπαιξαν στην ΕΡΤ. Οι εκπομπές αναφέρονταν και στη δανειοδότηση της Μονής από το Βγενόπουλο και στηρίχτηκαν σε επίσημα έγγραφα της Βουλής των Ελλήνων.

Στις 21 Μαΐου του 2013, ένα καλάθι γεμάτο μπουκάλια με κρασιά έφτασε στο γραφείο μου, με μια κάρτα με χρόνια πολλά για τη γιορτή μου από το Βγενόπουλο. Γύρισα την κάρτα από την πίσω πλευρά και έγραψα «ευχαριστώ για τα χρόνια πολλά, αλλά δώρα δέχομαι μόνο από φίλους μου» και είπα στους συνεργάτες μου να στείλουν το καλάθι πίσω στο Βγενόπουλο. Το περιστατικό επιβεβαίωσε στο δικαστήριο ο συνεργάτης του Βγενόπουλου. Δεν δέχθηκα ποτέ δώρο από κανέναν, ούτε ένα μπουκάλι κρασί, αλλά κατά το Βγενόπουλο ήμουν αυτός που ήθελα να πάρω χρήματα για να του φτιάξω προφίλ.

Για να τελειώνω με τα ιστορικά της υπόθεσης, ουδέποτε έχω κάνει άλλη δουλειά από δημοσιογραφία και τη συγγραφή και δεν με ενδιαφέρει να κάνω. Το καταστατικό της εταιρείας (το συνέταξε ο λογιστής) περιλαμβάνει διάφορες δραστηριότητες, από έκδοση βιβλίων έως κινηματογραφικές παραγωγές και είναι ένα τυπικό καταστατικό. Αντίστοιχο έχουν όλες οι εκδοτικές εταιρίες και είναι τυποποιημένο. Αντιγράφω για παράδειγμα από το καταστατικό της Real News του Νίκου Χατζηνικολάου στις 11/7/2008 (ΦΕΚ 7263) ακριβώς την ίδια τυποποιημένη διατύπωση πως αντικείμενο της εταιρείας του Νίκου είναι και η «παροχή υπηρεσιών συμβούλων επικοινωνίας προς οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου». Θέλει να πει ο Βγενόπουλος πως οι εμφανίσεις του στο Νίκο Χατζηνικολάου είχαν κάποιο αντάλλαγμα επειδή έχει αυτό στο καταστατικό του; Θα γελάνε και τα πλακάκια στο γραφείο της καλής εισαγγελέως Τσατάνη.

Όποιος όμως έχει να μου καταλογίσει πως έχω φτιάξει προφίλ ή δημόσιες σχέσεις σε κάποιον, έχει όσο χώρο θέλει να το αποδείξει στο site μου.

Δυστυχώς για τον Αντρέα Βγενόπουλο, δημοσιογραφία δεν είναι το προστατευμένο περιβάλλον το οποίο τον παρουσίασε σε εθνικό δίκτυο σε παραλήρημα να βρίζει όποιον τον έχει ενοχλήσει. Δημοσιογραφία είναι αυτό που νιώθει στο πετσί του και αυτό που θα συνεχίσει να νιώθει από την ομάδα του HOT DOC. Έχει κάνει 17 μηνύσεις και είμαι σίγουρος πως θα συνεχίσει να κάνει. Άραγε αυτός ο εκβιαστής του που «δεν ήταν εκβιαστής», αφού είναι αργυρώνητος και τα παίρνει δεν δέχθηκε να κάνει πίσω για να αποφύγει έστω τις μηνύσεις;

Το κλείσιμο (νομίζω προσωρινό) της υπόθεσης από την Τσατάνη δεν σημαίνει και κλείσιμο της δημοσιογραφίας. Ο Βγενόπουλος θα ανακριθεί από τις Κυπριακές Αρχές (ζήτησε πάλι προθεσμία) είτε το θέλει είτε όχι. Η υπόθεση θα βγαίνει στη δημοσιότητα, είτε το θέλει είτε όχι. Η αγωνία του Βγενόπουλου στο παραλήρημά του να δηλώσει αλληλέγγυος με Ψυχάρηδες και Παπασταύρου, ήταν απλώς μια προσπάθεια να δώσει το μήνυμα στο σύστημα πως είναι παρών και σίγουρα μαζί του. Ταυτόχρονα όμως, είναι και μια υπενθύμιση για το ποιος είναι ο Βγενόπουλος. Δυστυχώς γι’ αυτόν δεν μπόρεσε να αντισταθεί στο βήμα που τόσο του έλειπε, δεν μπόρεσε να αφήσει στην άκρη την πρόκληση ότι βγαίνει στην επιφάνεια με τα μέσα που του παρέχουν οι ισχυροί της διαπλοκής και εξετέθη ανεπανόρθωτα. Ίσως στη συνέντευξη Τύπου, Τριανταφυλλόπουλοι και Προβόπουλοι, Ψυχάρηδες και Αλαφούζοι νόμισαν πως παίρνουν το αίμα τους πίσω. Η μάχη τώρα αρχίζει. Και εύχομαι να βγάζουν συνεχώς Μπογδάνους και Πορτοσάλτε, Πρετεντέρηδες και Χιώτηδες ως όπλα τους εναντίον μου. Μπορεί να μην είναι ενδιαφέρον αλλά είναι άκρως αποκαλυπτικό.

Και κάτι τελευταίο. Δεν πρόκειται για ηρωισμό. Πρόκειται για την ξεροκεφαλιά μου και το χαρακτήρα μου, που αρνείται να τους χαρίσει αυτή τη χώρα και να κάνει το θλιβερό κολίγο που τους κοιτάει στα μάτια παρακαλώντας να του χαμογελάσουν. Μου ταιριάζει περισσότερο να τους δείχνω εγώ τα δόντια μου.

Υ.Γ. προς συναδέλφους: Αγαπητοί συνάδελφοι, νομίζω πως σας αξίζει μια καλύτερη τύχη, από την αγωνία αν θα πεθάνει το θηρίο για να απελευθερωθείτε εσείς.

Πηγή:

Comments

Popular posts from this blog

Zionists pushed Trump into the war with Iran but this was not the primary reason for this catastrophic decision

by system failure     It is widely reported by various analysts that Trump's catastrophic decision to start a war with Iran, came as a result of the pressure from Netanyahu regime and the Zionist lobby in US. While we can't ignore the strong influence of the Zionist factor on Trump and its significant role on dragging him into such a catastrophe, this was probably not the primary reason for the latest US-Iran war.  One has to look first at Venezuela and the unprecedented and rather bizarre operation there to remove Nicolas Maduro from power, in order to understand the deeper reasoning behind such a risky decision by Trump against Iran. The uniqueness of the operation in Venezuela by the US imperialist beast, has to do not only with the blatant violation of international law with almost zero pretexts, but also with the fact that the rest of the Maduro administration was left untouched and permitted to remain in power. This shows that the primary goal of this operation was ...

Israel CAUGHT Spying On Trump & HERE’S WHY!

The Jimmy Dore Show   What does Donald Trump do to stop Netanyahu, or punish Netanyahu, after he openly defies him and after Donald Trump knows that Israel's intelligence services are spying on him? It appears that he has done nothing.  

Trump CAVES On Uranium & Ballistic Missiles!

The Jimmy Dore Show   Jimmy Dore and Glenn Greenwald argue that President Trump is engaging in a stark retreat from earlier hardline positions on Iran by signaling acceptance of both Iranian uranium enrichment for civilian energy purposes and allowing Iran to possess conventional ballistic missiles. The two contend that these comments amount to major concessions, with Jimmy describing them as “another big win for Iran” and evidence that the administration has abandoned key objectives it previously promoted. Greenwald cites the Nuclear Non-Proliferation Treaty, arguing that Iran has the same right as other signatory nations to enrich uranium for peaceful purposes and notes that previous agreements imposed unusually strict inspections on Iran’s program. The segment emphasizes Trump’s remarks that “it’s a little bit unfair for them not to have some” ballistic missiles and that restrictions on civilian nuclear energy require “a little common sense.” 

It's official: Iran won the war, and the US lost - This is how

Geopolitical Economy Report  The US government has signed an agreement to end its war on Iran. It is now widely admitted that Washington lost, and Tehran won. Ben Norton explains why Donald Trump failed, and how this has massive geopolitical implications for the Global South.

‘SHEER EVIL’: MASS PANIC As Israel BOMBS HOSPITAL & RESORT, ‘FLATTENS’ BEIRUT!!

Secular Talk    

IRAN WAR: How Israel HIJACKED Trump & Lost the Middle East

Double Down News  

Israeli Military Analyst: IDF "Lost & D*ing In Great Numbers" in Lebanon

Katie Halper   Haim Bresheeth Zabner, ex Israeli military analyst explains why Hezbollah is so superior to the IDF. He says, "the IDF are lost and dying in great numbers in Lebanon. He also notes that Hezbollah are "amazing fighters". Haim Bresheeth Zabnner was Professor of Media and Cultural Studies at University of East London and then a Professorial Research Associate at the School of Oriental and African Studies (SOAS).He is Filmmaker, photographer, film studies scholar, and historian. His films include “A State of Danger,” a documentary on the first Palestinian Intifada. His books include "An Army Like No Other: How the Israel Defense Force Made a Nation."    Haim is the son of two Holocaust survivors and was raised in Israel. He is a member of Holocaust survivors and Descendents Against the Genocide and a founding member of Jewish Network for Palestine. On November 4, Haim was arrested over a speech he gave at a pro Palestine demonstration outside the res...

Προβλέψεις ...

GR elections Update (15/9): Αναθεωρημένες προβλέψεις (μετά το δεύτερο debate): ΣΥΡΙΖΑ 28-30% ΛΑΕ + ΣΧΕΔΙΟ Β' κ.λ.π. 20-23% ΝΔ 11-13% ΧΑ 6-8% ΚΚΕ 5-5,5% ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 2,5-3% ΠΟΤΑΜΙ 2,5-3,5% ΠΑΣΟΚ + ΔΗΜΑΡ 3-4% ΑΝΕΛ 2,5-3,5% Update (11/9): Αναθεωρημένες προβλέψεις (μετά το πρώτο debate): ΣΥΡΙΖΑ 25-28% ΛΑΕ + ΣΧΕΔΙΟ Β' κ.λ.π. 20-23% ΝΔ 11-13% ΧΑ 6-8% ΚΚΕ 5-5,5% ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 3,5-4% ΠΟΤΑΜΙ 2,5-3,5% ΠΑΣΟΚ + ΔΗΜΑΡ 3-4% ΑΝΕΛ 2,5-3,5% Update (04/9): Αναθεωρημένες προβλέψεις: ΣΥΡΙΖΑ 23-25% ΛΑΕ + ΣΧΕΔΙΟ Β' κ.λ.π. 20-23% ΝΔ 12-15% ΧΑ 6-8% ΚΚΕ 5-5,5% ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 3,5-4% ΠΟΤΑΜΙ 2,5-3,5% ΠΑΣΟΚ 3-4% ΑΝΕΛ 2,5-3,5% Update (29/8): Αναθεωρημένες προβλέψεις: ΣΥΡΙΖΑ 23-25% ΛΑΕ + ΣΧΕΔΙΟ Β' κ.λ.π. 20-23% ΝΔ 12-15% ΧΑ 6-8% ΚΚΕ 5-5,5% ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 4-4,5% ΠΟΤΑΜΙ 4-4,5% ΠΑΣΟΚ 3-4% ΑΝΕΛ 2,5-3,5% Update : Αναθεωρημένες προβλέψεις: ΣΥΡΙΖΑ 26-27% ...

Iranian Professor Vali Nasr Reveals the TRUTH of Iran War

Cyrus Janssen  Professor Vali Nasr is one of the world’s leading experts on Iran, the Middle East, and U.S. foreign policy. In this exclusive interview, Nasr explains why the recent conflict may have strengthened Iran rather than weakened it, what Washington continues to misunderstand about Tehran, and whether the region has entered a new geopolitical era. They discuss Iran’s nuclear ambitions, the country’s relationship with China, America’s changing position in the world, and why 2026 could become a turning point for the Middle East.   

How Western societies lost their faith in Vision

Why people don't rise up massively today? Why there are no real revolutions? How we tolerate all things that have been imposed to us? These questions come up in people's minds more and more often today in Greece and abroad, due to the economic crisis. Some theories are circulated as an answer, among these, explanations which include, for example, the psychosynthesis of modern Greeks, but the truth is that there is something more fundamental behind this passive behaviour and concerns not only Greece, but the entire Western world. by system failure Prior to the beginning of the 20th century, Friedrich Nietzsche declares God's death and Western world will put all its hopes in science. Laplace's Determinism leads to the almighty man, who through science, can find all the answers for the world. Technology, which naturally comes from scientific discoveries, promises prosperity and a better life for the majority. Science becomes the central "pylon...